Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:00:28 GMT

رنو در سراشیبی کاهش سود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۴۴۵۶

رنو در سراشیبی کاهش سود

به گزارش سی ان ان، این خودروساز فرانسوی که چندی پیش برای دومین بار مدیر خود را تغییر داد به تازگی در بیاینه ای پیش بینی کرد که درآمد آن به جای عدم تغییر اعلام شده در پیش بینی قبل، ۴ درصد کاهش یابد. این شرکت پیش بینی سوددهی خود را نیز کاهش داد.

خودروسازان با مشکلاتی از قبیل رشد اندک اقتصاد جهانی و کاهش فروش به خصوص در بازار چین مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقررات جدید اتحادیه اروپا بر میزان تولید آلاینده دی اکسید کربن که موجب افزایش هزینه تولید خودرو شده نیز به مشکلات این شرکت ها افزوده است.

مشکلات رنو منحصر به موارد فوق نمی شود و مشکلاتی نیز در روند همکاری این شرکت فرانسوی با شرکت خودروساز نیسان ایجاد شده است. علاوه بر این، خروج شرکت رنو از ایران بخاطر تحریم های یکجانبه آمریکا، بار مشکلات این شرکت خودروساز را سنگین تر کرده است.

** خروج رنو از ایران

شرکت خودروسازی رنوی فرانسه در گزارشی که در دهه سوم تیرماه امسال منتشر کرد، از کاهش فروش محصولات خود در شش ماه اول سال جاری میلادی خبر داده بود. این گزارش بعد از خروج رنو از بازار ایران منتشر شد.

در این گزارش آمده که طی ماه‌های ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۹ این خودروساز در مجموع یک میلیون و ۹۴۰ هزار خودرو فروخته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۶.۷ درصد کمتر شده است.

رنو بعد از برجام قراردادی با سازمان گسترش و صنایع نوسازی ایران برای ایجاد مراکز توزیع و همین طور شبکه فروش و خدمات پس از فروش در ایران امضا کرده بود و این شرکت قرار بود سالانه ۱۵۰ هزار خودرو در ایران تولید کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه خودرو شرکت رنو فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در نتیجه تداوم نبرد از سوی گروه های مقاومت در چندین جبهه مختلف دچار مشکلات عدیده ای شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی در این باره نوشت که پیامدهای تداوم عملیات های حزب الله لبنان موجب بحرانی شدن وضعیت مسکن در اسرائیل به ویژه در شمال آن شده است.

براین اساس، در ماه های اخیر با تداوم عملیات های مرزی مقاومت لبنان، رخواست برای خرید و اجاره مسکن در شمال اراضی اشغالی به شدت کاهش یافته است.

در همین رابطه یکی از فعالان بازار مسکن در اراضی اشغالی گفت: هر اندازه شهرک ها به نقاط صفر مرزی نزدیک تر باشد، میزان تهدیدات علیه آن و همچنین تیره و تار بودن آینده آن بیشتر می شود.

وی افزود: این مساله باعث شده که قیمت مسکن و همچنین حجم معاملات مسکن در این مناطق کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

در ادامه این گزارش آمده است که در شهرک کریات شمونا معاملات مسکن در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه نخست ۲۰۲۲ به میزان ۹۷.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

براین اساس، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ در شهرک کریات شمونا تعداد ۸۷ معامله مسکن انجام شده بود اما این میزان در سال ۲۰۲۳ تنها به ۳ معامله مسکن رسیده است.

همچنین در شهرک شلومی در نقاط مرزی اراضی اشغالی میزان معاملات مسکن کاهش ۹۱.۶ درصدی را تجربه کرده است.

در شهر صفد در شمال اراضی اشغالی نیز میزان معاملات مسکن در همین دوره زمانی به میزان ۸۶.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 6091322 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!