Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوانی مدیرکل دامپزشکی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،با بیان اینکه طرح پایش پرندگان زمستان گذران در تالاب‌ها، آبگیر‌ها و آببندان‌های استان از اوایل مهر آغاز و همچنان ادامه دارد، گفت: تا کنون موردی از بیماری از جمله ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در پرندگان  مهاجر مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این طرح با هماهنگی و مشارکت اداره کل محیط زیست مازندران انجام می‌شود، افزود: در صورت مشاهده علائمی همچون بی حالی و تلفات در میان پرندگان مهاجر نمونه برداری، کنترل و بررسی پرندگان زمستان گذران انجام می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه ورود ویروس جدید احتمالاً از طریق مهاجرت پرندگان زمستان گذران از کشور روسیه به مازندران وجود دارد، افزود: توجه به هشدار‌های کارشناسان محیط زیست و دامپزشکی و با رعایت نکات بهداشتی می‌توان از ایجاد تلفات در جوامع انسانی و صنعت طیور کشور پیشگیری کرد.
انتهای پیام/س ادامه پایش پرندگان مهاجر در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم

الیمالات یکی از تفرگاه های طبیعی شهرستان نور استان مازندران محسوب می شود یکی از جذابیت های این منطقه وجود دریاچه است که در میان جنگل محصور است و به همین جهت از زیبایی ویژه ای برخوردار است.

به گفته شهروندخبرنگار ما مدتی است جنگل این منطقه گردشگری توسط عده ای در حال تخریب است و اقدام به قطع درختان کرده اند. با توجه به اینکه محافظت از جنگل‌ها و مراتع به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و تخریب آن می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، اما در برخی از مواقع برخی از افراد این موضوع مهم را نادیده بگیرند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید که مشاهده می‌کنید.

منبع: علایی - مازندران

بیشتر بخوانید:

نابودی و تخریب بخشی از جنگل‌های هیرکانی در روستای ده نالاج + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران