Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:16:39 GMT

استکبارستیزی محور برنامه های ۱۳ آبان باشد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۴۶۹۵

استکبارستیزی محور برنامه های ۱۳ آبان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، خیر الله ترخانی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ آبان در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان، گفت: راهبرد ما در سیاست های پیرامونی خروج از برجام است و باید در برنامه ها به کیفیت و محتوا توجه ویژه شود. 

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است، اظهار کرد: باید محور برنامه هایی که روز ۱۳ آبان اجرا می شود استکبارستیزی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه های ۱۳ آبان به دور از هر گونه جناح بندی باشد، ابراز کرد: در اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در  میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار موثر است. 

ترخانی از همه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان خواست در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های روز ۱۳ آبان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همکاری لازم را داشته باشند و اجرای برنامه های باکیفیت و بامحتوا را مد نظر قرار دهند. 

در ادامه این جلسه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی استان زنجان امنیت راهپیمایی ۱۳ آبان  را برعهده دارد. 

سرهنگ غلامرضا امیدی  تصریح کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی استان زنجان در تمامی برنامه ها و راهپیمایی ها امنیت برنامه ها را به خوبی تامین می کند و در اربعین امسال هم نیروی انتظامی استان ۶۰ نفر از پرسنل خود را برای تامین امنیت پیاده روی اربعین به مرزمهران عزام کرد. 

وی افزود: تمهیدات امنیتی و ترافیکی هم در روز ۱۳ آبان ماه توسط پلیس به خوبی اجرا خواهد شد. 

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان بابیان اینکه امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: باید راهپیمایی ۱۳ آبان  با شکوه بیشتری برگزار شود. 

کد خبر 4754206

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان یوم الله 13 آبان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه