Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرلوحی گفت: نمایندگان شورا باید باور کنند دارای جایگاه مهم در قانون اساسی و خدمت به مردم هستیم .من استدعا دارم که شما عزیزان به منزلت و جایگاه خودتان عنایت مجدد داشته باشید می شود.

 به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «سید محمود میرلوحی» در اولین نشست هم اندیشی نمایندگان منتخب شورای اسلامی شهر تهران در کمیسیون ها، سازمان ها، هیئت ها و مجامع با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان گفت: متاسفانه جایگاه نمایندگان به رغم ساختار اداری در سالهای قبل مورد توجه قرار نگرفته و امیدواریم در این دوره با نظارت آقای فراهانی و برگزاری چنین نشست هایی چنین جایگاهی را در ساختار اداری و اجرایی شورا را منسجم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات و ناظر امور اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نمایندگان باید باور کنند دارای جایگاه مهم در قانون اساسی و خدمت به مردم هستیم. من  استدعا دارم که شما عزیزان  به منزلت و جایگاه خودتان عنایت مجدد داشته باشید می شود. چرا که نگاه هایی که به نمایندگان بوده از بیرون شورا بدین صورت بوده که این جایگاه دارای اهمیت نیست و این اهمیت باید در ابتدا از سوی خود نمایندگان درک و احساس شود.

 

وی افزود: من رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا هستم و نیز عضو کارگروه خرید های خارجی هستم ولی تا کنون از من دعوت به عمل نیامده تا در جلسه ی این کارگروه شرکت کنم، یعنی شهرداری اتوبوس و واگن مترو نمی خواهد بخرد! لذا این کارگروه تا کنون فعال نشده و به رغم پیگیری های بنده هنوز جلسه ای تشکیل ندادند.

 

میر لوحی بار دیگر با تاکید بر این نکته که نمایندگان باید به جایگاه خود باور داشته باشند که می توانند اثر گذار باشند، گفت: متاسفانه ما کارگروه هایی داریم که مشمول زمان می شوند و از موضوع آن سپری شده اما هنوز عنوانشان باقی است ولی فعال نیستند این ها همه باید اطلاع رسانی شوند.

 

رییس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورا گفت: همه اعضای شورای پنجم نگاهشان کارشناسانه است و جایگاه شورا را رفیع و تاثیر گذار و  از ارکان حکمرانی کشور می دانند.

 

وی افزود: امروز افرادی  در صندلی شورا نشسته اند که بیش از یک میلیون و 700 هزار رای داشته اند پس ما به مردم بدهی داریم و باید از این فرصت بهره کافی و دلسوزانه ببریم و تاثیر گذار باشد. لذا عمل و تصمیم نمایندگان در کار اعضای شورا نیز تاثیر گذار است و به نوعی ادای دین به مردم خواهد بود.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مسجد کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند شورای عالی استان ها مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها

 

محمد اسکندری  با تاکید بر اهمیت روستا‌ها افزود:دولت سعی می‌کند به قتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد و روستا‌ها از اول در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به سند تحول شورا‌ها عنوان کرد:روستا‌ها باید به ماهیت قبلی شان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.
مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود:باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت:شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری  افزود: فرمان تاریخی امام (ره) و تشکیل شورا‌های اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و همراهی آنان در آبادانی شهری و روستایی است.

وی شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام و رفعت برخورد نمایند.

وی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم