Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی گفت: موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران ایرانی و پاکستانی حرم مطهر رضوی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده سیدعلی(ع) نهبندان، امامزادگان باقریه(ع) بیرجند، امامزاده زید فرخ آباد قاین و مجتمع رفاهی امام رضا(ع) خضری دشت بیاض برپا شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور، امروز یکم آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه پایانی ماه صفر نیز کاروان‌های پیاده راهی مشهدالرضا شده و نسبت به این امام همام عرض ارادت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خراسان‌جنوبی در مسیر زائران بسیاری از استان‌ها است که برای روزهای آخر ماه صفر راهی مشهدالرضا می‌شوند؛ بنابراین موکب‌هایی برای پذیرایی این زائران برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه پنج موکب برای خدمت رسانی به زائران حرم رضوی در استان ایجاد شده است، افزود: این موکب‌های برای پذیرایی از زائران ایرانی و پاکستانی حرم مطهر رضوی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده سیدعلی(ع) نهبندان، امامزادگان باقریه(ع) بیرجند، امامزاده زید فرخ آباد قاین و مجتمع رفاهی امام رضا(ع) خضری دشت بیاض برپا شده است.

بخشی‌پور تصریح کرد: خدمت‌رسانی در موکب‌ها به زائران حرم رضوی از یک هفته گذشته در استان آغاز شده و علاوه بر چای و انواع نوشیدنی‌ها، میان وعده و شام و ناهار نیز خدمات اسکان را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشتر خدمات به زائران ایرانی تا 7 آبان ماه و از 7 آبان ماه به بعد برای زائران خارجی است، ادامه داد: برای رفاه حال مسافران و زائران امام رضا(ع) این موکب‌ها تا اواخر آبان ماه جاری در استان برپا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان ‌جنوبی خاطرنشان کرد: طی یک هفته گذشته به بیش از سه هزار زائر حرم رضوی خدماتی شامل اسکان، اطعام و بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی موکب سازمان اوقاف وامور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی