Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیگلری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سقز اظهار داشت: تیم های ورزشی با هزاران مشکل اسپانسری را برای حمایت از تیم هایشان پیدا می‌کنند ولی امور مالیاتی بخشودگی مالی را برای این حامیان در نظر نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: مقایسه تعداد مدال ورزشکاران سقز با شهر سنندج که مرکز استان است موفقیت بزرگی برای جامعه ورزشی این شهرستان است و در بیشتر رشته های ورزشی مقام های اول را نسبت به مرکز استان کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگلری سالن ورزشی پنج هزار نفری را یکی از خواسته‌های به حق ورزشکاران و جامعه ورزشی سقز اعلام کرد و افزود: در سفر رئیس جمهوری به کردستان در مساعدت های لازم را برای اختصاص اعتبار برای ساخت این سالن ورزشی انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سقز هم با بیان اینکه ۲۵ سالن ورزشی دولتی در شهرستان داریم گفت: بزگترین دغدغه اداره ما کمبود اعتبار برای نگهداری از سالن های ورزشی و جلوگیری از فرسوده شدن این اماکن است.

فرزاد خاکی با اشاره به اینکه تعداد مدال آوران سقزی در مسابقات ملی و بین المللی بسیار زیاد است اظهار داشت: مراسم تجلیل از قهرمانان سقزی در سه مرحله برگزار می‌شود و در قالب تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ملی و بین المللی، المپیاد استعدادهای برتر کشور و مربیان، داوران و پیشکسوتان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ورزشکاران سقزی در مسابقات بین المللی ۲۳۹ مدال را برای این شهرستان کسب کنند یادآور شد: سقز با اختلاف نسبت به سایر شهرهای استان مقام اول را در این امر بدست آورد.

خاکی اضافه کرد: سال گذشته این شهرستان میزبانی چهار مسابقه کشوری را برعهده گرفت و امسال هم سنگین‌ترین المپیاد استعدادهای برتر رشته بوکس کشور را با حضور ۶۰۰ ورزشکار برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: اکنون تیم‌های فوتبال نوجوانان شهرداری سقز، فوتسال آروین و ساکاپخش از تیم‌های حاضر در لیگ های برتر کشور است که همچنان با مشکلات شدید مالی مواجه هستند.

در پایان از مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر کشور و پیشکسوتان اداره ورزش و جوانان سقز تجلیل شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان ورزش و جوانان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی