Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران، دهکده ورزشی خانوادگی را به مناسبت هفته تربیت بدنی در مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران، در این همایش ورزش‌های همگانی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی منطقه 11 همراه با اولیا و مربیان ، هادی رضایی مسئول کمیته ثبت رکود استان تهران، عسگر آدابی مسئول کمیته ورزش‌های روزانه و احمد شهابی مسئول کمیته کتل بل و مجید محمودی رئیس کمیته فریزبی استان تهران حضور داشتند و در غرفه هایی جداگانه مسابقات مختلف پینت بال، فریزبی، طنابکشی، داژبال، پرتاپ توپ و طنابزنی را برای دانش آموزان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه همایش نیز برنامه های رکوردی روپایی، دراز نشست و گوی پردار برگزار شد.

هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه آغاز و تا 2 آبان ماه ادامه دارد.

هجوم وزارت ورزشی‌ها برای تصاحب یک صندلی/ انتخابات دورهمی همگانی!

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش ورزش همگانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش همگانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور