Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: هموطن نیکوکار تهرانی با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومانی توانست ۱۱ نفر از مددجویان این استان تهران را از زندان آزاد کند.

به گزارش ایسنا، رحمانی مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران در این باره اظهار داشت: این خیر نیکوکار تهرانی با پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال توانست ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد که از سالها در زندان تحمل حبس می کردند و شرایط مالی نامناسبی داشته اند را از زندان آزاد کرده و به آغوش خانواده باز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی با بیان اینکه صدها زندانی جرائم غیرعمد نگران چگونه گذران زندگی همسر و کودکانشان هستند، عنوان کرد:کمک خیرین و گذشت شاکیان در جرائم غیرعمد نه تنها باعث آزادی یک فرد بلکه موجبات نجات خانواده زندانی و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی برای جامعه می شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیرین افزود: نیکوکاران ارجمند جهت آزادی زندانیان غیرعمد می توانند از طریق واریز وجوه به شماره حساب ۱۴۱۴ بانک تجارت ویا شماره کارتهای۵۹۱۶-۹۹۶۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و ۵۵۱۹-۰۰۰۹-۸۳۷۰-۵۸۵۹ بانک تجارت به نام ستاد دیه استان تهران ویا با تماس با شماره تلفن: ۸۸۸۶۲۰۲۷ و ۸۸۸۶۱۸۶۳ و مراجعه حضوری به نشانی: پل کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران نشانی http://tehipro.ir با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد ديه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد