Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اعتقاد دارد این باشگاه برای بازگشت به روزگار بسیار خوب خود، با مدیرانی دلسوز و استقلالی داشته باشد.

طرفداری- مدیرعامل سابق استقلال درباره وضعیت این روزهای باشگاه اظهاراتی داشت.

به گزارش تسنیم، کاظم اولیایی درباره شرایط خوب تیم فوتبال استقلال پس از کسب سه پیروزی متوالی اظهار داشت:

آرزو می‌کنم آب و هوای استقلال همیشه بهاری و درخشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحال شدیم که سه پیروزی به دست آوردیم و هواداران خوشحال شدند.

وی در مورد شعار تماشاگران علیه امیرحسین فتحی با وجود برتری آبی‌پوشان تصریح کرد: در زمان مدیریت من و وقتی که تیم در زمین مشکل داشت، ممکن بود هواداران شعار بدهند که من از استقلال بروم! وقتی گل مساوی به ثمر می‌رسید، هواداران ساکت می‌شدند و با گل برتری تیم، آنها ما را تشویق می‌کردند! اینکه پس از زدن چهار گل و با سه پیروزی متوالی استقلال علیه فتحی شعار می‌دهند، پدیده‌ای  جدید است. مجمع باشگاه استقلال و خود فتحی باید این موضوع را بررسی کنند.

«شاید وعده‌های انجام نشده، هواداران استقلال را عصبانی کرده است.»، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال ضمن بیان این جمله گفت:

تماشاگران با استقلال زندگی می‌کنند و باید عمق موضوع را شناخت. زمانی که آقایان مسئولیت دارند، باید قول‌های صادقانه دهند تا اگر این وعده‌ها محقق نشد، هواداران بپذیرند که مدیران می‌خواستند اقدام مثبتی انجام دهند که نشده است. پس از بازی می‌گویند استراماچونی از جذب هوپر اطلاع نداشته که این موضوع برای من مبهم است. امیدوارم فتحی تلفنش را پاسخ دهد تا جوابش را به شما بدهم!

اولیایی درباره انتقادات پیشکسوتان باشگاه استقلال از فتحی، از جمله علی جباری بیان کرد:

جامعه، این پیشکسوتان را می‌شناسد و آنها مورد سؤال قرار می‌گیرند. باشگاه در شرایط بدی است و ما مورد سؤال مردم هستیم. وقتی پاسخی برای آنها نداریم، عصبانی می‌شویم. متأسفم که جباری، سلطان بلامنازع استقلال تحت فشار مجبور شد این صحبت‌های انتقادی را مطرح کند که این یعنی وضعیت مناسبی نیست.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مسعود سلطانی‌فر از او برای مدیریت باشگاه برنامه خواسته است، خاطرنشان کرد:

وزیر ورزش و جوانان از کسی برنامه نگرفت، اما درباره استقلال با عده‌ای مذاکره می‌کند و راهکار می‌خواهد که من هم جزو این گروه هستم. تغییر مدیرعامل را در این شرایط به مصلحت استقلال نمی‌دانم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در ادامه افزود:

باشگاه باید وضعیتی را بروز دهد که ببینیم ساختار آن چگونه است، چه کسی چه نقشی دارد و مسیر بسته شدن تیم را دانست. مدیران در نقل‌وانتقالات باید فعال‌ترین موقعیت را داشته باشند. آیا مدیران در آن زمان فعال بودند و هماهنگی لازم میان اعضای هیئت مدیره وجود داشت؟

اولیایی در پاسخ به این پرسش که راه خروج استقلال از شرایط موجود چیست، اظهار داشت:

باید تمام پیشکسوتان را جمع کنیم و به نظرم کار باشگاه استقلال با مدیریت جمعی و برنامه مدون درست می‌شود. اگر استقلال بخواهد به روزگار بسیار خوب خود برگردد، باید مدیرانی دلسوز، استقلالی و اهل پذیرش نظرات دیگران داشته باشند. کار جمعی و برنامه مدون برای اداره باشگاه لازم است. الان هیچ‌کدام از این موارد را نداریم و فتحی به تنهایی وسط افتاده است.

وی با بیان اینکه شأن مدیرعامل باشگاه استقلال باید حفظ شود، گفت:

زمانی بود که مدیر باشگاه برای ملاقات با بازیکنان استقلال،‌ به آنها وقت می‌داد، اما الان سه نفر از مدیران باشگاه برای مذاکره با یک بازیکن به ترکیه رفتند که در زمان افتخاری، بازیکن هم به ترکیه نیامد. شأن استقلال بالاتر از این‌هاست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی می شد، دوران دوری یحیی گل محمدی از فوتبال چندان طولانی نبود و به نظر او به زودی هدایت تراکتور را بر عهده خواهد گرفت. اصولا چنین مربیان کارنامه دار و موفقی چندان بیرون میدان نمی مانند و به نظر باشگاه پرهوادار تبریزی به زودی با یحیی به صورت رسمی به توافق خواهد رسید.

دوره اول حضور گل محمدی در تراکتور چندان خوب نبود و البته پنجره بسته باشگاه و اجبار به استفاده ار ترکیبی عجیب و کم ستاره، شرایط را برای یحیی دشوار ساخته بود. اما او در سال های اخیر آنقدر در پرسپولیس موفق به فتح جام و افتخار شده که حالا با وجهه ای به مراتب بالاتر از دوره قبل، روی نیمکت تراکتور حضور پیدا خواهد کرد؛ تیمی با شرایط و ابعاد خاص و متفاوت که موفق شدن در آنجا چندان آسان نیست و این یعنی یک چالش واقعی و بزرگ برای یحیی.

بازی های بزرگ؛ درد اصلی تراکتور
تراکتور در نیم‌فصل اول هم در مقابل سپاهان، پرسپولیس و استقلال مغلوب شد و این روند در نیمه دوم فصل نیز تغییر چندانی نیافت. در واقع به جز یک برتری در دیدار پرحاشیه برگشت فصل گذشته مقابل سپاهان در تبریز که نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت و البته تساوی چند هفته قبل برابر همین تیم در خانه، تیم تحت هدایت پاکو خمس در سال های اخیر برابر مدعیان بالانشین جدول حرفی برای گفتن نداشته و بی وقفه شکست خورد. در حقیقت تراکتور از فاصله شکست مقابل استقلال در آزادی تا باخت مقابل پرسپولیس حتی یک گل هم دریافت نکرده بود و این روند درخشان باز برابر قرمزپوشان متوقف شد.

توافق با یحیی؛ عجب انتخاب درستی
اما یحیی گل محمدی در سال های حضور روی نیمکت پرسپولیس به وضوح ثابت کرد مرد درخشش در بازی های بزرگ است. حتی یک بار نباختن در دربی مقابل استقلال در جریان بازی، نتایج اغلب موفق مقابل سپاهان (جز شکست سال گذشته و 60 دقیقه با 10 نفر بازی کردن)، پیروزی های متوالی مقابل تراکتور و حتی برتری در بازی های دشوار لیگ قهرمانان آسیا جز یک فینال عجیب برابر اولسان، یحیی را تبدیل به یک سرمربی موفق و کارنامه دار در بازی های بزرگ کرده است.

ادامه این روند روی نیمکت تراکتور، بزرگ ترین نقص این تیم در راه موفقیت و قهرمانی را برطرف می کند و از این حیث به نظر می رسد تیم محبوب تبریزی برای شکستن طلسم قهرمانی در لیگ برتر دقیقا به کسی مانند یحیی گل محمدی نیاز دارد.

هواداران تراکتور؛ بازوی اصلی موفقیت؟ شاید
یکی از چالش های همیشگی هر بازیکن و سرمربی شاغل در تراکتور، نحوه برخورد و رابطه با هواداران پرتعداد و پرشور این تیم است. تماشاگرانی که در سال های اخیر شکل متفاوت و جذابی از حمایت و طرفداری از باشگاه محبوب خود را نشان داده و البته حواشی مختلفی را نیز برای تراکتور رقم زده اند که آخرین آن همین چند روز قبل و در فرودگاه تبریز رخ داد. یحیی گل محمدی در اولین دوره حضور در تبریز رابطه پرفراز و نشیبی با طرفداران تراکتور داشت و برای کسب موفقیت در دومین دوره، این رابطه به وضوح نیازمند اصلاح و بهبود است.

هواداران تراکتور در مواقع لزوم تمام و کمال ورزشگاه خانگی این تیم را مملو از تماشاگر کرده و با تمام توان از این باشگاه حمایت می کنند، اما صبر و طاقت کافی برای بازسازی تراکتور توسط یحیی، تمام آن چیزی است که در فصل بعد باید از سوی هواداران این باشگاه شاهد باشیم. تزریق شخصیت موفقیت و قهرمانی، ماموریت آسانی نیست و در صورت عدم همکاری طرفداران تراکتور، بعید است این توافق نیز به موفقیت خاصی منجر شود.

لطفا گذشته یحیی را فراموش کن
در اولین دوره حضور یحیی گل محمدی در تراکتور، او هرگز نتوانست سابقه "پرسپولیسی" خود را پنهان کند و در واقع این یکی از دلایل اصلی بروز برخی تعارضات بین او و طرفداران تبریزی بود. حتی جالب است بدانید عدم اعتراض شدید به داوری در مقابل پرسپولیس، یکی از دلایل اصلی جدایی یحیی از تراکتور بود و طرفداران این تیم تصور می کردند گل محمدی هوای تیم سابق خود را داشته و برای خراب نشدن وجهه خود، خیلی در برابر پرسپولیس تند و عصبانی (در مقابل به زعم آنها بی عدالتی)، رفتار نکرده است.

پس همین ابتدای کار باید به طرفداران تراکتور تاکید شود که یحیی گل محمدی از بهترین سرمربیان تاریخ پرسپولیس و یکی از مردان مهم و تاثیرگذار تاریخ این باشگاه است و نمی توان گذشته هیچکس را دستکاری کرد. پس با علم به این سابقه و وجهه، باید از حضور بهترین سرمربی سال های اخیر فوتبال ایران استقبال کرد. به عنوان مثال اگر یحیی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد، نباید گاردی از سوی طرفداران تراکتور وجود داشته باشد و همکاری آنها با گل محمدی، عامل اصلی موفقیت احتمالی این تیم در فصول بعد خواهد بود.

اسکواد مدنظر یحیی؛ نیاز به ترمیم

تراکتور همین حالا نیز تیمی باکیفیت و پرستاره بوده و با همین شرایط فعلی نیز می تواند احتمالا یکی از مدعیان اصلی موفقیت در فصل بعد باشد. اما ترکیب ناهمگون این باشگاه به وضوح نیاز به تقویت دارد و احتمالا یحیی گل محمدی از همین حالا به دنبال جذب یک مهاجم قاتل و گلزن خواهد بود و در پست هافبک دفاعی نیز ترکیب تراکتور نیاز به تقویت دارد.

پورحمیدی گاهی درون دروازه متزلزل ظاهر می شود و با توجه به افزایش سن شجاع، شاید یک مدافع میانی جدید نیز به ترکیب اضافه شود. یحیی گل محمدی علاقه زیادی به خلق مثلث در کناره زمین و استفاده مکرر از فول بک های خود دارد و از این حیث نیز احتمالا شاهد اضافه شدن بازیکن جدید به ترکیب تراکتور خواهیم بود.

بهترین انتخاب ممکن؛ هوای تبریز آفتابی می شود

یحیی گل محمدی در سال های اخیر تمامی عناوین و افتخارات ممکن را کسب کرده و تبدیل به یک سرمربی بزرگ و موجه در بین هواداران فوتبال در ایران شده است. او چندی قبل در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه" مدعی شد در هر تیمی که باشد تمام تمرکز خود را روی موفقیت آن مجموعه قرار خواهد داد و گذشته پرسپولیسی او مانعی برای کسب پیروزی نیست.

یک سرمربی باتجربه و آگاه به تمامی ابعاد فوتبال ایران، مهم ترین نیاز تراکتور برای شکستن طلسم موفقیت در لیگ برتر خواهد بود. از نظر فنی احتمالا گزینه ای بهتر از یحیی وجود ندارد، اما نهایی شدن ماموریت موفقیت در لیگ برتر مستلزم همکاری و صبر شدید هواداران تراکتور است و با توجه به اهمیت ویژه و خاص طرفداران در این باشگاه، بدون کمک آنها حتی بالاتر از یحیی نیز نمی تواند دستاورد مهمی در این باشگاه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!