Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن بوکس حرفه‌ای فدراسیون بوکس گفت: مسابقات بوکس حرفه ای یکی از رشته‌های جذاب در دنیا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن محمدلو، رییس انجمن بوکس حرفه‌ای فدراسیون بوکس ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه درخصوص آغاز فعالیت این انجمن با مجوز وزارت ورزش و جوانان، عنوان کرد: برگزاری مسابقات بوکس حرفه ای یکی از رشته های جذاب در دنیاست ولی با این حال در حال حاضر برچسب خشن به آن زده شد در حالیکه این چنین نیست و تحت استاندارهای حرفه‌ای در دنیا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما انسجام بخشیدن به فعالیت بوکسورهای علاقمند به حضور در این رشته و تشکیل تیم ملی بوکس حرفه ای است.

او ادامه داد: بوکس در دنیا به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود و کلمه آماتور از فدراسیون برداشته شده است. فدراسیون جهانی نیز دیگر این واژه را به همراه ندارد و به سوی حرفه ای شدن در حرکت است. خوشبختانه فدراسیون بوکس ایران نیز حمایت خوبی را از این انجمن دارد که امیدوارم در کنار حمایت‌ها بتوانیم ظرفیت خوبی برای مربیان و ورزشکاران این‌رشته فراهم کنیم.

محمدلو اظهار کرد: پیش از این بوکسورهای ما که می خواستند در مسابقات حرفه ای شرکت کنند مجبور بودند یا به صورت انفرادی به مسابقات بروند و یا مجبور به مبارزه زیر پرچم کشورهای دیگر بودند که این موضوع شایسته ما نبود و بعضا حواشی مختلفی را به وجود می آورد. این ورزشکاران از این پس در صورت صلاحدید می توانند تحت نظر انجمن فعالیت کنند و به صورت قانونمند مورد حمایت قرار گیرند. خوشحالیم می توانیم در خدمت ورزشکارانی باشیم که دوست دارند وارد دنیای حرفه ای بوکس شوند.

رییس انجمن بوکس حرفه ای فدراسیون بوکس با بیان اینکه تشکیل تیم ملی جهت حضور در مسابقات از اهداف اصلی این انجمن است، افزود: قصد داریم رقابت انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم. با فراخوان از سراسر کشور افراد شایسته در 10 وزن را با فیلتر انتخابی و برنامه ریزی بر روی آن ها انتخاب خواهیم کرد. بوکسورهایی که با ما همکاری دارند رکوردهایشان را برای شورای آسیایی و جهانی ارسال می کنیم و هزینه اعزام آن ها و برگزاری اردوها را نیز تقبل خواهیم کرد. ضمن آنکه پاداش هایی را برای کسب مدال نیز در نظر می گیریم.

وی در پایان درخصوص سایر انجمن‌های حاضر خاطرنشان کرد: هدف فدراسیون این است تمامی بوکسورهای فعال در انجمن تحت نظارت فدراسیون باشند و با نظارت فدراسیون در مسابقات بین المللی شرکت کنند در حال حاضر نیز تنها سیستمی که مورد تایید برای صدور مجوز از سوی وزارت ورزش قرار گرفته و زیر نظر فدراسیون فعالیت خواهد کرد این انجمن است. ما از ورزشکارانمان برای حضور در رقابت‌های آسیایی و بین المللی حمایت می کنیم. بوکسورها ملزم به فعالیت تحت نظارت این انجمن نیستند و فعالیت انجمن با فعالیت ورزشکارانی که به صورت اختصاصی در مسابقات بین المللی حضور پیدا می کند مغایرتی ندارد اما اگر زیر نظر انجمن ما فعالیت کنند مورد حمایت های مختلف خواهند بود.

بیشتر بخوانید: پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس لباس اسلامی برای بانوان بوکسور ایرانی تعریف می‌شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی ایران بوکس وزارت ورزش و جوانان وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال