Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حادثه برخورد سمند و کامیون صبح امروز به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان اطلاع داده شد که بلافاصله تیم فوریت های پزشکی از نزدیکترین محل برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با اشاره به مصدومیت پنج نفر در این تصادف افزود : چهار نفر از مصدومان این حادثه عراقی و یک نفر ایرانی بودند که توسط سه تیم فوریت های پزشکی استان گیلان به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از رانندگان خواست تا با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده ها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در صورت نیاز به فوریت های پزشکی با ۱۱۵ تماس گیرند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان دارای ۳۷ پایگاه جاده ای و ۲۵ پایگاه شهری با افزون بر ۴۷۰ نیرو، ۱۲۰ دستگاه آمبولانس فعال، دو دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت تصادفات جاده ای گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر خانگی ساعت ۱۷:۳۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شدو

وی افزود: بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: یک زن ۵۶ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان الزهرا منتقل شد.

کد خبر 748171

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم