Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق فوتبال کشورمان خطاب به مخالفان اقدام مهدی ترابی گفت: اگر در قبال چنین اقدامات ارزشمندی که انجام می شود مواضع مخالف صورت گیرد، دشمن گمان می برد بین ما تفرقه وجود دارد.

علی اصغر مدیر روستا بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدام ارزشمند و اخلاقی مهدی ترابی گفت: از بعد اخلاقی این اقدام ترابی شایسته بود و همه در ابعاد مختلف به این مسئله که اطاعت از رهبری باید صورت گیرد اشاره کرده اند و مهدی ترابی نیز از ناحیه ورزش این نکته را به مسئولان گوشزد کرد که همه باید از رهبری اطلاعت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بعد از رهبری آقا از 30 سال پیش تا به حالا همه به این امر واقف هستند که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است.

این بازیکن اسبق فوتبال کشورمان خطاب به مخالفان اقدام مهدی ترابی گفت: اگر در قبال چنین اقدامات ارزشمندی که انجام می شود مواضع مخالف صورت گیرد، دشمن گمان می برد بین ما تفرقه وجود دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: به عنوان یک ورزشکار وظیفه خود دانسته این کار را انجام دهد و مخالفان این کار بدانند که هر کسی اعتقاداتش محترم است و باید به آن احترام گذاشته شود.

مدیر روستان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال به عنوان متولی این ورزش باید مسائل اخلافی را در فوتبال نهادینه کند، گفت: زمانی بازیکنان تیم ملی موی سر خود را هم نمی توانستند بلند کنند. نه به آن شوری نه به این بی نمکی که بازیکن هر نوع خالکوبی را روی بدن خود می زند. حد تعادل باید رعایت شود. ما انواع و اقسام آرایش ها را بین فوتبالیست ها داریم مشاهده می کنیم. این خوب نیست و باید تذکر داده شود. موقعی که کاپیتان تیم ملی کل بدنش خالکوبی است از سوی جوانان الگو برداری می شود و این برای فوتبال ما خوب نیست.

مدیر روستا در پایان گفت: ارزش ها در فوتبال سست شده است و این نشات گرفته از این است که بزرگترها و مسئولین فوتبال بی توجه شده اند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم