Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه پلدختر گفت: اخبار سیل زدگان پلدختر باید از زبان مسئولان استانی و شهرستانی گرفته شود، در شبکه خبر نباید غیر واقع انتشار یابد و وضعیت گل و بلبل باشد، ما و همشهریان از این وضعیت بغض داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر اظهار داشت: هر کسی در هر جایی مسئولیتی بر عهده می گیرد باید در راه پاسداری از کیان انقلاب اسلامی کوشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه مولفه قدرت است و برای کیفی بخشی این نهاد انقلابی باید تلاش کرد و مردم نیز در اعتلای بسیج بایستی مشارکت داشته باشند؛ افق وسیع فرماندهی کل قوا راهبرد را برای نیروهای مسلح ترسیم نموده که با همت فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم شاهد پیشبرد برنامه های سپاه در شهرستان پلدختر باشیم؛ با تدابیر مناسب امروز شاهد تغییر و تحول در فرماندهی سپاه ناحیه هستیم.

وی با انتقاد از نحوه برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندار پلدختر گفت: فرماندار سابق پلدختر در سخت ترین شرایط سکان فرمانداری را بر عهده گرفت ولی مراسم تکریم و معارفه نباید در زمان نامناسبی برگزار می شد که هیچ کس خبر دار نشود.

موسوی گفت: مراسم تکریم و معارفه فرماندار پلدختر باید به گونه ای برگزار می شد که مردم ببینند؛ استاندار نباید این مراسمات را نیم ساعته اجرا کند زیرا با توجه به شرایط کنونی شهرستان و مشکلات مردم پلدختر هر کسی منصوب می شود باید با قدرت کار را آغاز کند.

وی اظهار داشت: اخبار سیل زدگان پلدختر باید از زبان مسئولان استانی و شهرستانی گرفته شود، در شبکه خبر نباید غیر واقع انتشار یابد و وضعیت گل و بلبل باشد، ما و همشهریان از این وضعیت بغض داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس

ستاره سابق اتلتیکو ماردید و چلسی به قهرمان این روزهای رسانه‌های برزیل تبدیل شده‌است.

طرفداری | دیگو کوستا چندین مردم گرفتار در سیل برزیل را نجات داد.

به گزارش گلوبو اسپورت، دیگو، ستاره باشگاه گرمیوی برزیل در مسیر بازگشت به خانه با سیل شدید شهر ال دورادو دو سول مواجه شد. کوستا با مشاهده وضعیت وخیم مردم، خودرو شخصی خود را متوقف کرد و به کمک آن‌ها شتافت. ستاره سابق اتلتیکو مادرید و چلسی بدون معطلی به کمک یک جت‌اسکی که در اتومبیل خود داشت، برای انتقال خانواده‌های گرفتار در سیل به مکان‌های امن دست‌به کار شد و در ادامه دوستان او نیز با چند جت‌اسکی به محل سیلاب آمدند و عملیات نجات را ادامه دادند. این اقدام قهرمانانه دیگو کوستا و دوستانش در برزیل به طور گسترده مورد تحسین مردم و مطبوعات قرار گرفته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است