Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مظفری نژاد با اشاره به مقام و جایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان در ارتش گفت: پیشرفت روز افزون ما مدیون تلاش‌های جهادگونه پیشکسوتان و بازنشستگان است

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام محمد مظفری نژاد در آیین تجلیل از کارکنان، بازنشستگان و پیشکسوتان عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با بیان حدیثی از امام حسن عسکری (ع)، به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و  گفت: مومن دارای پنج نشانه است که یکی از آنها زیارت اربعین حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشا به سعادت کسانی که در این روزهای خاص به زیارت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) شتافتند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، نقش پیشکسوتان و بازنشستگان در ارتش را بسیار پررنگ و تاثیرگذار برشمرد و گفت: این عزیزان با تلاش‌های مجاهدت‌گونه خود موجب پیشرفت روز افزون این سازمان شدند و امروز جوانان وام دار تلاش های این عزیزان هستند.

وی احترام و تکریم بازنشستگان را رسالت تمامی افراد جامعه، نهادها و سازمان‌ها عنوان کرد و افزود: آنان در کمال صداقت و سخت‌کوشی، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشور گذرانده و اقتدار را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد افزود: در تکریم بزرگان همین بس است که پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: «برکت به بزرگان شماست» و لذا برکت به ثروت و قدرت نیست و چه بسیار افرادی که همه عمر خود را به مال‌ اندوزی سپری کردند و بدون کوچکترین احساس شادی، خیری از زندگی نبردند ولی انسان با کمک کردن به بزرگان و دستگیری از آنها شادی و آرامش مضاعف را برای خود رقم می‌زند/.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اصفهان کانون های مساجد روزنامه شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا