Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات کنندگان لبنانی این بار با تجمع در مقابل وزارت آموزش و پرورش نسبت به پولی که در این وزارتخانه ناپدید شده معترض بودند. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد تظاهرات‌کنندگان لبنانی در مقابل وزارت آموزش و پرورش در اونیسکو بیروت معترض بودند که 9 میلیون دلار کمک برای بخش آموزش و پرورش اختصاصی یافته بود٬ اما این پول در کشوهای وزارت‌خانه ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشایی راه‌ها در صور و فراخوان تظاهرات به سمت شعبه صور بانک لبنان

خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که تعداد تظاهرات‌کنندگان در حوالی شهر صور همچنان محدود به کسانی است که شب را در چادرها مانده بودند و در زمانی که تعدادی از این جوانان از ابتدای صبح مشغول بستن راه‌ها بودند٬ ارتش اقدام به بازگشایی آنها کرد.

همچنین فراخوانی به منظور مشارکت در تظاهراتی که از ظهر امروز به سمت شعبه صور بانک لبنان انجام خواهد گرفت٬ صادر شده است.

دعوت به اعتصاب سراسری در لبنان 

تظاهرات لبنان امروز  وارد هفتمین روز شد و تظاهرات‌کنندگان به اعتصاب عمومی در تمام نقاط این کشور دعوت کرده‌اند.دعوت به اعتصاب سراسری در شرایطی در حال انتشار است که زندگی عادی و ارائه خدمات عمومی در بیروت و برخی شهرهای آن طی یک هفته اخیر مختل شده است.

بر اساس گزارش شبکه «اسکای نیوز»، علی‌رغم دعوت ارتش لبنان به عدم بستن مسیرها و تلاش‌های نیروهای امنیتی برای باز کردن آنها، همچنان دهها مسیر در این کشور بویژه در بیروت بسته است.

معترضان همچنان در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهرهای بزرگ لبنان در شمال مانند طرابلس و جنوب مانند صور تجمع و اعلام کرده‌اند، طرح تصویب شده هیأت دولت را قبول ندارند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا