Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:11:29 GMT

توپخانه اروپایی؛ محصول مشترک کره، لهستان و غیره

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۹۶۶

توپخانه اروپایی؛ محصول مشترک کره، لهستان و غیره

دیشب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد. در بازی های شب گذشته چند بازیکن در ترکیب تیم هایشان فوق العاده عمل کردند و موفق به ثبت هت تریک و دبل شدند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا دیشب در حالی آغاز شد که در این رقابت ها چند فوق ستاره در ترکیب تیم های خود تعیین کننده ظاهر شدند و توانستند به نوعی کمک شایانی به پیروزی تیم های خود بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جا قصد داریم عملکرد این بازیکنان را مورد بررسی قرار دهیم.

 

امباپه و استرلینگ؛ هت تریکی های سه شنبه شب


کیلیان امباپه


این فوق ستاره فرانسوی که طی هفته های اخیر با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است، در بازی ابتدای هفته تیمش در لوشامپیونه در 15 دقیقه انتهایی به میدان رفت. او در بازی دیشب پی اس جی مقابل کلوب بروژ نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت اما در دقیقه 52 به جای ماکسیم چوپوموتینگ وارد زمین شد و با یک نمایش خیره کننده تنها در 40 دقیقه موفق به ثبت هت تریک شد تا نشان دهد کاملا به فرم خوب قبل از مصدومیت خود بازگشته است. امباپه همچنین با سه گلی که در بازی دیشب به ثمر رساند تبدیل به جوان ترین بازیکنی شد که به رکورد 15 گل در لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. 

 

 

رحیم استرلینگ


این ستاره 24 ساله باشگاه منچستر سیتی در این فصل عملکردی فوق العاده داشته است. او در لیگ برتر تا به این جا شش گل برای تیمش به ثمر رسانده و یکی از مهره های بی جانشین برای پپ گواردیولا به حساب می آید. این بازیکن انگلیسی دیشب اما در جریان پیروزی 5-1 سیتیزن ها مقابل آتالانتا موفق شد سه گل برای تیمش به ثمر برساند تا اولین هت تریک خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت رسانده باشد.  

 

 


دو گله های پر تعداد شب اول رقابت های هفته سوم

 

مائورو ایکاردی


این بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن دیشب و در جریان پیروزی 5-0 تیمش مقابل کلوب بروژ با دو ضربه استثنایی و تمام کننده پی اس جی را پیش انداخت. ایکاردی که پس از کش و قوس های فراوان در تابستان از اینتر جدا شد، حالا توانسته زیر نظر توماس توخل آلمانی قابلیت های خود را نشان دهد؛ اتفاقی که ادامه آن، قطعا حسرت اینتر و هوادارانش را بابت از دست دادن این مهاجم فوق العاده و شش دانگ در پی خواهد داشت.

 

 

روبرت لواندوفسکی 


شاید تکراری ترین خبر طی هفته های اخیر در فوتبال اروپا، گلزنی روبرت لواندوفسکی برای بایرن مونیخ باشد. این مهاجم لهستانی در فصل جدید یک فرم استثنایی از خود به نمایش گذاشته و به گفته بسیاری او امسال عزم خود را برای درو کردن جوایز فردی جزم کرده است. لواندوفسکی در رقابت های بوندسلیگا تا به اینجای فصل 12 گل به ثمر رسانده است. او همچنین دیشب موفق شد دو گل مقابل المپیاکوس به ثمر برساند تا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز 5 گله شود.

 

 

سون هیونگ مین


این ستاره کره ای تاتنهام فصل گذشته یکی از ارکان صعود تیمش به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود. او در فصل جدید همچون سایر بازیکنان تاتنهام نتوانسته درخشش فصل گذشته را تکرار کند. سون اما دیشب توانست در پیروزی 5-0 تاتنهام مقابل ستاره سرخ بلگراد، دو گل به ثمر برساند تا به تعبیر نشریات انگلیسی به فرشته نجات پوچتینو تبدیل شود. سون هیونگ مین همچنین نامش در لیست نامزدهای اعلام شده برای تصاحب توپ طلا دیده می شود؛ موضوعی که قطعا یک افتخار بزرگ برای قاره آسیا به حساب می آید.

 

 

هری کین


دیگر دو گله تاتنهام در بازی دیشب مقابل ستاره سرخ کسی نیست جز هری کین انگلیسی که بار دیگر شم بالای گلزنی خود را در بازی دیشب به رخ کشید تا نشان دهد پس از مصدومیت های اخیرش به فرم خوب گذشته بازگشته است. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، نیز قطعا برای بازگرداندن تیمش به دوران اوج حساب ویژه ای روی هری کین باز کرده است.

 

 

سرخیو آگوئرو


سرخیو آگوئرو آرژانتینی که پس از غیبت در بازی ابتدای هفته تیمش در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس دوباره در ترکیب اصلی سیتیزن ها قرار گرفته بود، ترک عادت نکرد و باز هم یکی از گلزنان سیتی بود. آگوئرو در دیدار دیشب مقابل آتالانتا موفق شد دو گل از 5 گل تیمش را به ثمر برساند تا نشان دهد بی دلیل نیست که او هنوز هم انتخاب شماره یک پپ گواردیولا در خط حمله به حساب می آید.

 

 

پائولو دیبالا


این ستاره آرژانتینی که در تابستان تا آستانه جدایی از یوونتوس نیز پیش رفت، در ابتدای فصل به یک نیمکت نشین محض در یووه تبدیل شده بود اما رفته رفته با نشان دادن قابلیت هایش نظر مائوریزیو ساری را برای حضور در ترکیب اصلی بیانکونری جلب کرده است. دیبالا دیشب و در حالی که یووه با یک گل از لوکوموتیو مسکو عقب بود، موفق شد با یک شوت فوق العاده گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و بعد از آن نیز روی یک ریباند دروازه لوکوموتیو را برای بار دوم باز کرد تا یووه با پیروزی زمین را ترک کند.

 

منچستر سیتی تاتنهام پاری سن ژرمن رحیم استرلینگ هری کین یوونتوس مائورو ایکاردی سون هیونگ مین کیلیان امباپه دیبالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی تاتنهام پاری سن ژرمن رحیم استرلینگ هری کین یوونتوس مائورو ایکاردی سون هیونگ مین کیلیان امباپه دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان

یک گروه جستجو بقایای پنج نفر از جمله یک نوزاد تازه متولد شده را در حفاری در خانه هرمان گورینگ در محوطه مقر سابق آدولف هیتلر در لهستان کشف کردند.

براساس گزارش آر تی، این مطلب که از سوی مجله اشپیگل گزارش شد، بیان کرد که این کشف توسط گروهی از باستان شناسان آلمانی و لهستانی در سایت لانه گرگ مقر هیتلر و مجموعه فرماندهی ارتش نازی آلمان واقع در ماسوریا شمال لهستان  انجام شده است، که در حفاری آنجا بقایای انسان‌هایی بدون دست و پا کشف شد.

بر اساس این گزارش، در زیر کف چوبی قدیمی خانه گورینگ اسکلت‌های پنج نفر یافت شد: سه بزرگسال، یک نوجوان و یک نوزاد، که همگی بدون دست و پا بودند.

یکی از اعضای گروه معتقد است که ممکن است اجساد پس از ساخت خانه دفن شده باشند، زیرا اگر این کار زودتر انجام می‌شد، کارگران بقایای آن را کشف می‌کردند. اما این احتمال وجود دارد که اجساد پس از پایان جنگ جهانی دوم دفن شده باشند.

اشپیگل خاطرنشان کرد که دادستان عمومی لهستان تحقیقاتی را آغاز کرده است.

 مقر لانه گرگ مجموعه‌ای متشکل از بیش از هشتاد مخفیگاه و ساختمان مستحکم در جنگل بود که در منطقه حفاظت شده‌ای به وسعت ۲۵۰ هکتار قرار داشت و اطراف آن را حصار‌های سیم خاردار، میدان‌های مین، برج‌های دیده بانی و ماشین آلات محصور کرده بود. 

 نیرو‌های آلمانی در ژانویه ۱۹۴۵ پس از منفجر کردن سنگرها، با نزدیک شدن واحد‌های ارتش سرخ روسیه در حال پیشروی، از مقر فرار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • سیل دیشب «سنگان» در حاشیه تهران
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)