Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز و با همکاری انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در قالب طرح ملی«ایران مرز پرگهر» از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سیناژن بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، مدیر اجرایی پانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در این استان اظهار داشت: پانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر به طور همزمان در معاونت‌های فرهنگی جهادانشگاهی سراسر کشور برگزار می‌شود و آشنایی با مواریث فرهنگی و تمدنی، پروژه‌های ملی و توانمندی‌های‌ صنعتی، اقتصادی، علمی - آموزشی و زیربنایی کشور و همچنین دانش افزایی و تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» از اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدی اصل روستا اضافه کرد: ششمین بازدید علمی از سلسله بازدیدهای پانزدهمین طرح ملی «ایران مرز پرگهر» با بازدید 40 تن از دانشجویان مقطع کارشناسی رشته‌ بیوتکنولوژی دانشگاه خوارزمی از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سیناژن انجام گرفت.

وی با اشاره به فعالیت های شرکت سیناژن، گفت: شرکت تحقیقاتی و تولیدی سیناژن که یک شرکت زیست‌فناوری در ایران و بزرگترین در منطقه و شرکت تولیدکننده‌ی محصولات زیست‌شناسی مولکولی، زیست ‌داروها و محصولات تشخیصی است که در سال 96 برای اولین بار در صنعت داروسازی جی. ام. پی ایران، توسط کارشناسان سازمان دارویی اروپا مورد بازرسی اصول بهینه قرار گرفت و گواهینامه استاندارد خطوط تولید اروپا به نام این شرکت صادر گردید.

اصل روستا یادآور شد: در حال حاضر بیش از50 درصد کل حجم صادرات دارویی کشور توسط گروه دارویی سیناژن محقق می‌گردد.

وی همچنین بیان داشت: دانشجویان در این بازدید علمی از خط تولید پروتیین‌های نوترکیب از سلول‌های جانوری (همستر چینی)، سایت اتاق انیمیشن(نمایش روند تولید دارو با یک سیستم پیشرفته پروژکتور)، بخش تولید آنتی بادی‌های مونوکلونال، قسمت فرمولاسیون و پرکنی و بخش ساخت دارو، بخش بسته بندی دارو و بخش کنترل کیفیت و تضمین کیفیت کارخانه را به همراه متخصصین هر بخش بازدید کردند.

 

بیشتر بخوانید: کسب 3 مدال توسط دانشجوی دانشگاه آزاد در مسابقات بین‌المللی سبک شوتوکان درخشش دانش آموخته دانشگاه سمنان در جشنواره پروفسور حسابی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز انجمن علمی انیمیشن ایران بیوتکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • حمایت دانشجویان البرزی از مردم مظلوم غزه
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه