Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:42:22 GMT

بازخوانی کتاب قانون انتخابات در کرج

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۱۰۷

بازخوانی کتاب قانون انتخابات در کرج

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،غفور قاسم پورفرماندار کرج گفت:هدف عملکرد ستاد انتخابات قانون است و مجریان قانون باید به فصول کتاب قانون اشراف داشته باشند چرا که این امر از بروز خطا‌ها خواهد کاست.

او بااشاره به ضرورت آموزش مجریان برگزاری انتخابات افزود: علاوه بر برگزاری کارگروه آموزشی ویژه اعضای ستاد انتخابات کرج، آزمونی از کتاب قانون انتخابات نیز در ستاد این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج گفت: برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری همه جریان‌های سیاسی اولویت مهم ستاد انتخابات است.

قاسم پور بر ضرورت پرهیز از نگاه‌های قومی، طایفه‌ای و گروهی در عرصه انتخابات تاکید کرد و افزود: باید سعی شود تا مسایل سیاسی و اجتماعی نیز تحت شعاع انتخابات قرار نگیرد.

معاون استاندار در ادامه خواستار توجیه و ارائه تذکرات لازم به کاندیدا‌ها و افراد موثر در انتخابات شد و گفت: برخی موارد قانونی و ضروری در زمینه برگزاری سالم و باشکوه انتخابات باید از هم اکنون به نامزد‌های احتمالی در این عرصه گوشزد شود.

او نقش تعیین کننده احزاب و گروه‌های سیاسی و معتمدین محلی در مناطق مختلف استان و شهرستان را برای ترغیب و تشویق و حضور پرشور در انتخابات را مهم و مورد تأکید قرار داد

انتهای پیام/و

قانون انتخابات در ستاد شهرستان کرج بازخوانی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: بازدید و نظارت‌ها به صورت مستمر هفتگی و سرزده از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف از تهران تا شهر‌های دیگر انجام می‌شود.

کتابچی افزود: هم اکنون بیشتر مواد قانونی ما جایگاه خودشان را در اجرا پیدا کردند و باید وارد میدان شد و ببینیم دستگاه‌ها چه مشکلات و چالش‌هایی در حوزه اجرای این قانون دارند و این چالش‌ها را بتوانیم برطرف کنیم تا مردم بتوانند از خدمات بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهره ببرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت