Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج بر ضرورت اشراف دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات تأکید کرد و از بازخوانی کتاب قانون انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «غفور قاسم پور» با اعلام این خبر افزود: فصل الخطاب عملکرد ستاد انتخابات «قانون» است و مجریان قانون باید به فصول کتاب قانون اشراف داشته باشند چرا که این امر از بروز خطاها می کاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان کرج با اشاره به ضرورت آموزش مجریان برگزاری انتخابات افزود: علاوه بر برگزاری کارگروه آموزشی ویژه اعضای ستاد انتخابات شهرستان کرج، آزمونی از کتاب قانون انتخابات نیز در ستاد این شهرستان برگزار می شود. 

 

فرماندار شهرستان کرج تأکید کرد: برگزاری یك انتخابات باشكوه ، سالم و رقابتی با مشاركت حداكثری همه جریان های سیاسی اولویت مهم ستاد انتخابات است.

 

قاسم پور بر ضرورت پرهیز از نگاه های قومی، طایفه ای و گروهی در عرصه انتخابات تاكید كرد و گفت: باید سعی شود تا مسایل سیاسی و اجتماعی نیز تحت شعاع انتخابات قرار نگیرد.

 

معاون استاندار در ادامه خواستار توجیه و ارائه تذكرات لازم به كاندیداها و افراد موثر در انتخابات شد و گفت: برخی موارد قانونی و ضروری در زمینه برگزاری سالم و باشكوه انتخابات باید از هم اكنون به نامزدهای احتمالی در این عرصه گوشزد شود.

 

وی نقش تعیین كننده احزاب و گروه های سیاسی و معتمدین محلی در مناطق مختلف استان و شهرستان را برای ترغیب و تشویق و حضور پرشور در انتخابات را مهم و مورد تأکید قرار داد.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد کربلا اربعین ۹۸ روزنامه نشاط سیاسی انتخابات فرماندار شهرستان کرج معتمدین محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار