Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:31:29 GMT

آشی که عرب برای پرسپولیس پُخت!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۵۱۸

آشی که عرب برای پرسپولیس پُخت!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه شرکتی برای بلیت فروشی با پرسپولیس قرارداد بست و مبلغ ۷ میلیارد تومان را به این باشگاه داد، اما ناگهان شرکت توسعه و تجهیز مسئول بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس شد تا این شرکت، سرخ‌ها را تهدید به شکایت کند.

درحال حاضر این شرکت با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که از بازی آینده، بلیت فروشی بازی‌های آینده پرسپولیس را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این در حالی است که از ابتدای لیگ برتر بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی انجام شده و حتی صحبت‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه در نیم فصل دوم بلیت فروشی بازی‌های این تیم به باشگاه واگذار خواهد شد و با این شرایط به نظر می‌رسد اتفاقات دیگری در راه باشد که باید منتظر آینده ماند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - پیکان یک/ سرخپوشان دور از چشم هواداران پیروز شدند

همچنین یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد که این موضوع پیچیده‌ای نیست و مبلغ اولیه این شرکت را به آن‌ها پرداخت می‌کنیم تا این مشکل حل شود.

لازم به ذکر است، پرسپولیس در بازی آینده خانگی باید با ماشین سازی دیدار کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟