Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدمدر حاشیه بازدید از چهار ایستگاه صلواتی شهرک‌های صنعتی، اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا(ع) شوقی وصف ناپذیر دارد و کمترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم ارائه خدمت به عاشقان امام رئوف است که به شوق زیارت حرم یار گام برمی دارند.

وی افزود: در روزهای آخر ماه صفر زائران از مسیرهای مختلف و دور و نزدیک با پای پیاده به عشق حضرت امام رضا(ع) به مشهد می آیند که این توفیقی بزرگ است که نصیب ما شده تا به مهمانان حضرت که با گام های آسمانی به زیارت می روند ارائه خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده مقدم با اشاره به حضور گسترده زائرین پیاده که از نقاط مختلف به مشهد می آیند، ادامه داد: 16 شهرک و ناحیه صنعتی که در پنج محور استان واقع شده، آماده استقبال از زائران بوده و به آنها خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی ارائه می کند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: برنامه ‌ریزی های لازم برای ارائه خدمت به زائرین انجام شده و امکانات برای رفاه حال زائران فراهم آمده تا این حرکت عظیم مردمی که از سراسر دنیا عاشقان حضرت امام رضا(ع) برای عرض ارادت می آیند به بهترین نحو ممکن انجام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی ایستگاه صلواتی خدمت رسانی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۸۸ برنامه و فعالیت در قالب ۴۰ محور مختلف همزمان با دهه کرامت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حسن سعدالدین در نشست خبری با حضور خبرنگاران و در تبیین برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در این استان گفت: دهه کرامت امسال با شعار "ما با شما سربلندیم" از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود.

وی اعزام کاروانهایی به نقاط محختلف استان سمنان با حضور خادمیاران رضوی اظهار داشت: اعزام کاروان درمانی به منطقه کالپوش از جمله این برنامه ها است.

وی سفر خادمان حرم رضوی و برگزاری جشن های زیر سایه خورشید را نیز از دیگر برنامه های مهم بزرگداشت دهه کرامت در استان سمنان بیان کرد.

وی با اشاره به بین الحرمین بودن استان سمنان و حضور و تردد زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: دو طرح سپاس معلم ویژه دهه کرامت در این استان در حال برگزاری است و بر اساس آن با همکاری آموزش و پرورش از ۵۰ نفر از معلمان این استان با اهدای آستان قدس رضوی تجلیل می شوند.

سعدالدین اعزام ۳۰ تن از معلمان و کارگران به مشهد مقدس برای زیارت حرم رضوی را از دیگر برنامه ها برشمرد و ادامه داد: جشن خادمیاران همراه با تجلیل از خادمیاران نمونه ۲۶ اردیبهشت در سمنان برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری نشست های ادبی و شعرخوانی، گسترده کردن سفره مهربانی با اطعام ۲۰ هزار نفر، گلباران مزار شهدا، آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و برگزاری جشن های ویژه دختران را از دیگر برنامه های مهم مدیریت کانون های خدمت رضوی در استان سمنان برشمرد.

برنامه های بزرگداشت دهه کرامت از سالروز فرخنده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

در استان سمنان قریب شش هزار خادم و یاور رضوی فعالیت دارند که از این تعداد بیش از پنج هزارنفر آنها را خادمان رضوی شامل می شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904381

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۸۸ برنامه و فعالیت در قالب ۴۰ محور مختلف همزمان با دهه کرامت در استان سمنان
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • طرح «نذر سلامت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس؛ محور پنجمین کنگره امام رضا(ع)
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین