Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:31:59 GMT

لیگ‌یک/ کار بزرگ شاگردان مهابادی در کرمان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۰۶۹

لیگ‌یک/ کار بزرگ شاگردان مهابادی در کرمان

تیم فجرسپاسی شیراز با پیروزی مقابل شاگردان مجتبی حسینی به صدر جدول رده بندی لیگ یک رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم در چارچوب هفته نهم مسابقات در شرایطی با پیروزی یک بر صفر به سود فجرسپاسی شیراز خاتمه یافت که تک گل این بازی توسط ایوب کلانتری بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان زده شد. کلانتری برای ثبت این گل، پس از جا گذاشتن بازیکن مستقیم خود از پشت ۱۸ قدم با شوتی محکم و دقیق دروازه مس را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقیقه 10 مسابقه داود مهابادی به دلیل مصدومیت مجبور به تغییر علایی و استفاده از بختیاری در خط دفاعی خود شد تا شرایط سختی در ادامه برای حفظ پیروزی خفیف داشته باشد.


شاگردان مجتبی حسینی که پس از کسب پیروزی ارزشمند 4 بر 2 مقابل ذوب آهن در خانه این تیم در چارچوب رقابت های جام حذفی، روحیه بالایی داشتند، به هیچ وجه دوست نداشتند، امتیازات این بازی خانگی را از دست بدهند ولی در ادامه بازی هر چه زدند، در روزی که جلالی راد گلر فجری ها روز بسیار خوبی را سپری می کرد، به در بسته خورد تا با شکست زمین مسابقه را ترک کنند.


تیم فجرسپاسی شیراز که این فصل از رقابت ها را در قامت یک مدعی آغاز کرده، با کسب سه امتیاز ارزشمند دور از خانه 20 امتیازی شد و بالاتر از گل ریحان که این تیم هم حریفش را شکست داد و 19 امتیازی شد، در صدر جدول رده بندی ایستاد. رتبه سوم جدول رده بندی لیگ یک در اختیار مس رفسنجان است که 18 امتیازی است و هنوز دیدار هفته نهم خود را برگزار نکرده است. ضمن اینکه نود ارومیه که روز آینده دیدارش را برگزار می کند، در صورت پیروزی می تواند 20 امتیازی شود.


در سوی دیگر این مسابقه با این شکست شرایط برای مس کرمان خیلی خوب به نظر نمی رسد؛ آنها که با هدف صعود به مسابقات پا گذاشته اند، 3 امتیازی حساس خانگی را از دست دادند تا همچنان 10 امتیازی باقی بمانند و در انتظار روزها و هفته های آتی.

دسته یک مس کرمان فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک مس کرمان فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی