Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حذف تدریس انحصاری زبان انگلیسی در این دوره از مجلس قطعا به نتیجه نخواهد رسید.

محمد حسین فرهنگی در بازدید از غرفه ایسنا در حاشیه دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: هدفی که بنده به عنوان یکی از امضاکنندگان این طرح دارم، از بین بردن انحصار این زبان است؛ چرا که بهتر است افراد بر اساس نیاز در رشته تخصصی خود زبان‌های گوناگونی را یاد گرفته و حق انتخاب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقرر شده بود که فرهنگستان زبان ترکی آذربایجانی در تبریز راه اندازی شود، که این فرهنگستان به بنیاد شهریار تبدیل شد؛ این فرهنگستان در یکی از خانه‌های میراثی در مسیر چایکنار واقع شده و هرساله اعتبار مختصری در اختیار این بنیاد قرار می‌دهند ولی در حد انتظار نیست.

وی در خصوص اهمیت فرهنگستان، اضافه کرد: زبان ترکی آذری نیازمند کشف تاریخچه و کلمات ترکی معادل است که بنیاد شهریار بیشتر در بخش کشف تاریخچه فعال است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زبان انگليسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد