Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:47:15 GMT

️افزایش ۲۰ درصدی بیماران تروما در گلستان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۵۲۳

️افزایش ۲۰ درصدی بیماران تروما در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل عصر چهارشنبه در هفتادمین کنگره میان دوره‌ای جامعه جراحان ایران و اولین کنگره جامعه جراحان گلستان در گرگان، اظهارکرد: افزایش ۲۰ درصدی بیماران تروما در استان نسبت به میانگین کشوری سبب شد تا مقدمات برگزاری این کنگره را در استان فراهم کنیم.

فاضل ابراز امیدواری کرد که برگزاری نشست امروز سبب ارتقاء خدمات پزشکی به مجروحان حوادث رانندگی در استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد مرکز ترومای شرق استان در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس، ایجاد مرکز ترومای مرکز و غرب گلستان در بیمارستان پنجم آذر گرگان و راه اندازی مرکز تروما در بیمارستان علی آبادکتول تا پایان سال از اقداماتی بوده است که در راستای ارتقاء خدمات پزشکی به مجروحان حوادث انجام شد.

فاضل اضافه کرد: دایر کردن مرکز سی تی اسکن و تقسیم نیروهای تخصصی طب اورژانس در بیمارستان های استان و همچنین استقرار بالگرد اورژانس از دیگر اقدامات دانشگاه در این زمینه بوده است.

گفتنی است که دانشگاه علوم پزشکی گلستان هفت دانشکده و سه هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد.

کد خبر 4754758

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا