Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در انتخابات رئیس جدید هیات سوارکاری استان سمنان که تک کاندیدا برگزار شد، رئیس فدراسیون سوارکاری، مدیر کل ورزش و جوانان، و اعضای منتخب از ورزشکاران، مسئولان باشگاهی این رشته ورزشی حضور داشتند.

محمد حسین متولیان او در این جلسه برنامه‌های آینده هیات سوار کاری استان سمنان را در بخش‌های جذب مالکان اسب‌ها برای به  ورود به این رشته ورزشی، تربیت نوجوانان و جوانان علاقمند با بهره گیری از دوره‌های آموزشی، تقویت رسیدگی‌های بهداشتی و درمانی با همکاری اداره کل دامپزشکی، احیاء میادین کورس و زمین‌های مناسب مسابقه و ارتقاء فعالیت منسجم و مستمر باشگاه‌های سوار کاری استان تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان سمنان هم اکنون ۸ باشگاه خصوصی سوارکاری و ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام / م

تشریح برنامه‌های آینده هیات سوار کاری استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • اسکورت جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم