Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:21:43 GMT

 ۹۰ درصد خانه‌های بازی شهر بوشهر استاندارد هستند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۶۳۳

 ۹۰ درصد خانه‌های بازی شهر بوشهر استاندارد هستند

احمد بارگاهی روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: مینیپارک‌های فعال در شهر بوشهر نیز زیر نظارت سازمان فرهنگی شهرداری نیستند و باوجود پیگیری‌های پی‌درپی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مکاتبه با متولیان امر تاکنون استانداردسازی آنها به نتیجه خاصی نرسیده است.

وی بیان کرد: با توجه شکایت‌هایی که به سازمان فرهنگی شهرداری می‌رسد مینی‌پارک‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و تاکنون چندین حادثه خطرناک در این مراکز رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارگاهی ادامه داد: با توجه به تنوع کالاها و خدمات نیاز جامعه به استاندارد و الزامات آن بر روی کالاها بیش از گذشته احساس می‌شود ودر این ارتباط وظیفه اداره کل استاندارد به‌عنوان متولی استانداردسازی سنگین‌تر شده است.

بارگاهی ادامه داد: سازمان فرهنگی شهرداری توجه ویژه‌ای به مقوله استانداردسازی داشته و در همین راستا خانه‌های بازی زیرمجموعه خود را موظف به استانداردسازی کرده است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت: کودکان خط قرمز ما به‌حساب می‌آیند و در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی‌ پذیرفته نمی‌شود.
محمدرحیم بهره‌مند افزود: موضوع استاندارد نبودن برخی مکان‌های مورد استفاده کودکان به‌زودی در شورای استاندارد استان مطرح می‌شود تا در آینده نزدیک شاهد حل مشکلات و ایمن‌سازی این مراکز باشیم.

در پایان این نشست قرار شد تفاهمنامه همکاری بین سازمان فرهنگی شهرداری و اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی منعقد و زمینه همکاری‌های مشترک تقویت شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استاندارد شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد

چری Tiggo ۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی و از منظر ظاهری لوکس است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo۹ از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.

این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.

مصرف سوخت تیگو ۹ تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند.

تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است، زیرا بیش از ۸۵ درصد آن را به کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد