Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:54:21 GMT

تماس با وحید امیری بعد از گل دقیقه 95

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۷۳۴

تماس با وحید امیری بعد از گل دقیقه 95

استقلال خوزستان در یکی از حساس ترین مسابقات هفته نهم رقابت های لیگ یک ملوان را در انزلی شکست داد.

به گزارش" ورزش سه"، لحظاتی بعد از پایان بازی تیم های استقلال خوزستان و ملوان، فرید امیری خیلی زود خودش را به رختکن رساند و گوشی تلفنش را روشن کرد و از همان زمان تلفنش شروع به زنگ زدن کرد. چرا که  گل او در دقیقه 95 نتیجه جالبی برای خوزستانی در بازی سنگین هفته رقم زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی های خوزستان در انزلی و در آن فضای عجیب یکطرفه ای که ملوان برابر تمام حریفان در این ورزشگاه دارند به برتری رسیدند و شرایط بهتری در جدول پیدا کردند. فرید بعد از رهایی از تبریک ها خیلی سریع شماره یک بازیکن سرشناس تیم ملی و پرسپولیس را گرفت تا نظر او را درباره بازی جویا شود. وحید امیری برادرش البته از بازی فرید و استقلال خوزستان در انزلی راضی بود.


فرید امیری که بعد از دوران مصدومیت به میادین برگشته در رابطه با بازی گفت:« خداراشکر بعد از مدتی مصدومیت توانستم بازی کنم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.»

 

او درباره مصدومیتش گفت:« از ناحیه لگن دچار مصدومیت شده بودم و در چرخش ها مشکل داشتم، هنوز هم مصدومیتم به طور کامل خوب نشده اما هرجوری بود بازی کردم.»
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین گفت:« بازی جو سنگینی داشت و فکر می کنم هر فوتبالیستی دوست دارد در چنین جوی فوتبال بازی کند. البته متاسفانه درگیری هایی بین تماشاگران و کادرفنی به وجود آمد که با توجه به جو و شرایط بازی طبیعی بود.»

 

او اضافه کرد:« ما خوب بازی کردیم، ابتدا به گل رسیدم اما روی یک ضربه پنالتی گل مساوی را خوردیم. بعد از گل با کمک بزرگترهای تیم مثل  حکیم نصاری و احمد آل نعمه تیم جمع شد و به بازی برگشتیم. خداراشکر در دقیقه 95 زحمت همه بچه ها را توانستم تبدیل به گل کنم.»


فریدامیری همچنین با اشاره به عملکرد تیمش در این فصل از رقابت ها گفت:« ما در این فصل بازی های خوبی انجام دادیم اما در نتیجه بدشانسی هایی آوردیم. اما اگر می خواهیم خوب بودن خودمان را ثابت کنیم باید امتیازات بازی های باقیمانده را بگیریم تا در نیم فصل شرایط خوبی پیدا کنیم. امسال تیم شرایط خوبی دارد و همه چیز برای صعود تیم مهیا است. جا دارد از مدیرعامل و مربیان و مسئولان تیم تشکر کنم که زحمات زیادی برای تیم می کشند.»

 

فرید امیری وحید امیری استقلال خوزستان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید امیری استقلال خوزستان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد