Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اقدام قاطع دستگاه قضایی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; با اقدام قاطع دستگاه قضایی استان زنجان غلامحسین جمیلی، عضو هیئت رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان دستگیر شد.

با توجه به شنیده‌هایی که در مورد نفوذ جمیلی‌ها وجود دارد این دستگیری بعد از آمدن آیت الله رئیسی در راس قوه قضاییه نشان از عزم جدی این قوه در برخورد با فساد در همه سطوح دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد اتهامات غلامحسین جمیلی این شنیده‌ها مطرح شده که وی ممکن است به یکی از سه دلیل فساد مالی، اخلاقی و تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی دستگیر شده اما تا اعلام رسمی قوه قضاییه باید منتظر ماند و دید دلایل دستگیری چه بوده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که وی حاضر بوده وثیقه به هر میزانی را نزد دادگاه گذاشته و روانه زندان نشود اما دستگاه قضا در راستای اجرای عدالت با عدم پذیرش هر نوع وثیقه‌ای قانون را اجرا و وی را روانه زندان کرده است.

گفتنی است که غلامحسین جمیلی یک پرونده در دادگاه کیفری 2 در خصوص تغییر کاربری ها و ویلاسازی دارد که دستگیری امروز غیر از این اتهام تغییر کاربری زمینها است.

شنیده ها از منابع اگاه حاکی از آن است که جمیلی 150 کارت بازرگانی غیرواقعی و مجعول داشته که در انتخابات از آنها استفاده می‌کرده است حال معلوم نیست که این موضوع نیز از دلایل دستگیری وی است یا نه؟

جمیلی همچنین یک پرونده دیگر نیز در دادگاه کیفری یک با اتهامات مستقل دیگر دارد.

حال با دستگیری جمیلی و شکست تابوی وی و نزدیکانش ثابت شد که دستگاه قضایی بعد از آمدن آیت الله رئیسی هیچ اغماضی در برخورد با فساد ندارد و امید را بیش از پیش در دل مردم زنده خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند