Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملکی گفت: انفجار ساختمان مسکونی در تهرانپارس دو مصدوم با جراحات جزئی بر جای گذاشت. تاریخ انتشار: 22:21 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۶۳۰

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت ۱۹و ۳۵دقیقه امروز انفجار یک واحد مسکونی در تهرانپارس خیابان جهانتاب به سازمان آتش نشانی گزارش داده شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انفنجار در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی، باعث شکستن شیشه‌ها و ترک‌های همیق بر دیوار‌ها و سقف شده بود. همچنین ساختمان مجاور نیز بر اثر افنجار آسیب دیده بود.

ملکی ادامه داد: یک خانم ۳۰ساله و یک پسر بچه ۷ ساله در اثر این انفجار آسیب جزیی دیدند که به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: خوشبختانه انفجار باعث آتش سوزی نشده بود. همچنین علت انفجار نشت گاز شهری اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انفجار آتش سوزی تهرانپارس ساختمان م

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم