Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: سید مصطفی خمینی شخصیت بسیار وارسته‌ای داشت و از مادیات و شهرت‌طلبی و آقازادگی بازی و ازجمله موضوعاتی که امروز در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم به دور بود. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان در همایش مجتهد شهید که شامگاه چهارشنبه در سالن همایش‌های موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد،اظهار داشت:شهید مصطفی خمینی الگوی بسیار شایسته‌ای برای طلاب و حوزه‌های علمیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساده زیستی یکی از ویژگی‌های شهید مصطفی خمینی بود و در نجف مستأجر بود وزندگی ایشان نیز همانند دیگر طلاب بسیار ساده بود درصورتی‌که فرزند امام راحل و آقازاده بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه باید ابعاد زندگی شهید مصطفی خمینی برای جامعه تبیین و از آن الگوبرداری کنیم،ادامه داد:امام راحل ارادت و عنایت ویژه‌ای نسبت به ایشان داشت و یکی از ویژگی‌های امام راحل و سید احمد و شهید سید مصطفی ساده زیستی بود.

رحیمیان بابیان اینکه شهید مصطفی خمینی همانند یک سرباز از آغاز نهضت امام راحل در کنار ایشان بود،افزود: خانه ایشان در قم محل تکثیر اعلامیه‌های امام خمینی(ره) بود و در 15 خرداد 42 نقش فعال و بسیار ویژه‌ای داشت.

آیت‌الله علوی گرگانی: فعالیت‌های انقلابی و علمی شهید مصطفی خمینی ترویج یابدروزی که شهید سید مصطفی خمینی راوی خاطره‌ای تکان‌دهنده شد

وی گفت: هنگام دستگیری امام خمینی(ره) و برپایی دادگاه صحرایی و حکم اعدام رژیم شاه برای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی شهید مصطفی نقش مؤثری در فراخوان مراجع و علما برای حمایت از امام راحل انجام داد.

تولیت مسجد مقدس جمکران ایمان به خدا و شجاعت را ازجمله خصوصیات شهید مصطفی خمینی برشمرد و گفت:ایشان همراه امام راحل در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشت واز هیچ تلاشی برای تداوم نهضت امام راحل دریغ نکرد.

رحیمیان بیان کرد:سید مصطفی خمینی شخصیت بسیار وارسته‌ای داشت و از مادیات و شهرت‌طلبی و آقازادگی بازی و ازجمله موضوعاتی که امروز در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم به دور بود، امروز فرزند امام خمینی(ره)سید حسن نصرالله و امثال ایشان هستند.

وی با تأکید بااینکه امام خمینی(ره) با نهضت خود مسیر تاریخ را دگرگون کرد،خاطرنشان کرد:افرادی که به دنبال مرجعیت هستند و برای مرجع شدن دست به هرکاری می‌زنند باید از شهید سید مصطفی خمینی الگو گیری کرده و از شهرت‌طلبی به دور باشند.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان