Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس با تاکید بر این که باید اعتماد عمومی مردم را حفظ کنیم، گفت: رسالت اصلی ما صیانت از رای مردم است و نباید هرگز این اصل مخدوش شود در غیر این صورت حتی در شب انتخابات اقدام به تغییر فرماندارانی که تخلف کنند خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در گردهمایی فرمانداران استان فارس گفت: مراسم پیاده روی اربعین نشان دهنده همبستگی ملی و دینی ما بود که توانستیم با رهنمود‌های مقام معظم رهبری این موفقیت را به رخ دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کشور بکشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فرمانداران استان فارس در زمینه برگزاری مراسم اربعین تلاش‌های خوبی انجام دادند و با سازماندهی موکب‌ها و میزبانی از زائران امام حسین (ع) نقش ویژه‌ای در برگزاری این برنامه داشته باشند.

رحیمی با اشاره به اینکه برای نخستین بار معاون امور زائرین و گردشگری استانداری در مسیر مرز تا نجف و کربلا حضور یافته و با بررسی مسائل و مشکلات، برای بهبود خدمات دهی به زائران تلاش کردند، بیان کرد: مجموعه این تلاش‌ها موجب تقدیر وزیر کشور و استاندار خوزستان از خدمات استان فارس شد.

استاندار فارس به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود: اگر کاندیدا‌ها در تبلیغات خود بی انصافی و سیاه نمایی کردند فرمانداران باید خدمات نظام اسلامی و دولت را شفاف سازی کنند.

رحیمی تصریح کرد: ما مجری انتخابات هستیم و برایمان تفاوتی نمی‌کند که کدام گروه رای بیاورند؛ رای مردم محترم است و رعایت کامل بی طرفی از طرف مجریان مورد تاکید قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که باید اعتماد عمومی مردم را حفظ کنیم، ادامه داد: رسالت اصلی ما صیانت از رای مردم است و نباید هرگز این اصل مخدوش شود در غیر این صورت حتی در شب انتخابات اقدام به تغییر فرماندارانی که تخلف کنند خواهیم کرد.

او ضمن تاکید بر انتخاب اعضای هیات اجرایی از میان افراد معتمد مردم و قابل قبول برای جامعه، خواستار تلاش فرمانداران برای ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات در موعد مقرر شد و اظهارداشت: باید با بررسی و تلاش برای رفع مشکلات دوره‌های قبل برای برگزاری هرچه بهتر و سالم‌تر انتخابات در حوزه‌های انتخابیه تلاش کنید.

استاندارفارس به رونمایی از سند پیشران توسعه استان توسط وزیر کشور اشاره کرد و با بیان این که از طرح‌های مورد توجه در این سند به صورت مستمر بازدید خواهیم کرد، افزود: فرمانداران موظفند به شدت به سند پیشران توسعه استان فارس توجه داشته باشند و مشکلات پیش روی اجرای این سند را برطرف و یا به مدیران استان منعکس کنند تا برای رفع آن‌ها چاره جویی شود.

رحیمی با تاکید بر این که فرمانداران باید خدمات دولت را احصا و به مردم گزارش دهند، گفت: شرایط حاکم در مدیریت در این دوران را باید برای مردم تشریح کنید تا جامعه متوجه شود چه وضعیتی را تحویل گرفته اید و با چه وضعیتی تحویل می‌دهید.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که همراهی و تعامل مدیریت اجرایی با دستگاه قضایی در این استان در بهترین شرایط قرار دارد، گفت: توفیقات به دست آمده در استان در سایه همین تعامل رقم خورده است و در شهرستان‌ها نیز باید همین یک دلی برقرار باشد.

او خواستار حضور مستمر فرمانداران در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان شد و تصریح کرد: این اقدام باعث ایجاد همدلی بیشتر در جامعه و کاهش مشکلات مردم خواهد شد.
انتهای پیام/م

گردهمایی فرمانداران استان فارس در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فرمانداری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در اولین روز هفته کارگر از خانه کارگر استان  بازدید  و با دبیر اجرایی و هیات اجرایی  و گفت و گو کرد.  وی اظهارداشت : وقتی انسان در ذهن خود تصویری از پاکی، صداقت، زیبایی زندگی و پاکدستی متصور می‌شود، کارگر در ذهنش نقش می بنند.

عماری به اهمیت موضوع کار و کارگر در سال جهش تولید اشاره کردو گفت: مسؤولین امر باید به وضعیت معیشتی زندگی کار و کارگر رسیدگی کند و دغدغه خانواده‌های کارگر را مدنظر قرار دهند و شرایط را تسهیل دهند.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه مسؤولین باید تسهیل گر شرایط کارگر باشند، تاکید کرد: کارگران بخش اصلی موتور محرکه صنعت و اقتصاد کشور هستند و در جهش تولید نقش برجسته ای را دارند.

فرماندار ارومیه در پایان سخنان خود گفت: دولت نیز باید به فکر معیشت کارگران باشد زیرا اگر وضعیت معیشت کارگران خوب باشد وضعیت جامعه نیز خوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند