Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@22:52:49 GMT

روسیه مرگ صنعت نفت شیل آمریکا را پیش بینی کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۴۹۱

به گزارش اکوفارس به نقل از اویل پرایس، الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه گفت رشد تولید نفت شیل آمریکا در حال کند شده است و تولید شیل این کشور احتمالاً طی چند سال آینده به اوج خود خواهد رسید.

وی به خبرنگاران گفت ما شاهد کند شدن فعالیت در شیل آمریکا هستیم و علیرغم این حقیقت که تولید نفت آمریکا همچنان رشد خواهد کرد، این رشد ضعیف تر از سال های قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تعداد حفاری چاه ها در آمریکا طی یک سال گذشته 160  حلقه چاه کاهش یافته است.

 تعداد چاه های نفت آمریکا رو به کاهش است. تعداد کل چاه های نفت و گاز این کشور در حال حاضر 851 است که 216 حلقه نسبت به همین زمان در سال گذشته کمتر است. تعداد کل چاه های فعال در آمریکا در هفته گذشته یک چاه افزایش یافت و به عدد 713 رسید که این عدد هم 160 چاه کمتر از سال گذشته است.

نواک گفت با قیمت فعلی نفت، تولید شیل آمریکا با سرعت سالهای قبل رشد نخواهد کرد.

 به نظر نواک عوامل بسیاری مثل مسائل مالی تعیین کننده سرعت تولید شیل آمریکاست.

 وی گفت اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد، در آینده نزدیک شاهد ثابت شدن رشد نفت آمریکا خواهیم بود.

 رشد تولید نفت آمریکا مخصوصاً از ساختارهای شیل باعث کاهش قیمت نفت طی دو سال گذشته بوده و تلاش های روسیه و اوپک را برای تعادل بازار با کاهش تولید، بی اثر کرده است.

 شرکت خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساچز پیش بینی خود را برای رشد شیل آمریکا در سال آینده پایین آورد. این بانک سرمایه گذاری انتظار دارد تولید نفت شیل آمریکا تنها 700 هزار بشکه در روز در 2019 رشد کند در حالی که قبلاً یک میلیون بشکه در روز پیش بینی کرده بود. افزایش تولید آمریکا در سال جاری میلادی 1.1 میلیون بشکه در روز خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تاکنون به واشنگتن اجازه دسترسی کنسولی به «گوردون بلک» سرباز بازداشت شده آمریکایی در روسیه داده نشده است.

به گزارش ایسنا، میلر روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در این باره گفت: ما تاکنون دسترسی کنسولی دریافت نکرده‌ایم. ما در راستای دریافت این دسترسی‌ تلاش خواهیم کرد.

شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد که مسکو یک سرباز آمریکایی را طی روزهای گذشته به اتهام دزدی از یک زن بازداشت کرده است. مطابق با گزارش این شبکه، این سرباز آمریکایی که در کره جنوبی مستقر بود به خواست خود به روسیه سفر کرده است.

تا بدین لحظه صحت گزارش‌های منتشر شده درخصوص دزدی وی از یک زن مشخص نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • پیش‌بینی رشد بالغ بر ۱۰ درصد خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی
  • صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند
  • ادامه مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره در میان خوش‌بینی آمریکا
  • پربارش‌ترین مناطق استان سمنان در شبانه‌روز گذشته
  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه