Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:29:10 GMT

اینتر یک اینچ هم به دورتموند فضا نداد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۹۸۲

اینتر یک اینچ هم به دورتموند فضا نداد

نیکولا بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر مدعی شد نباید به تیم هایی مانند دورتموند فضا داد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در دیداری دشوار و در خانه خود موفق شد با دو گل لائوتارو مارتینز و آنتونیو کاندروا دورتموند را مغلوب کرده و شرایط خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بهبود بخشد. نیکولا بارلا که در این دیدار نمایش خوبی ارائه داد، اذعان داشت آنتونیو کونته به وی کمک زیادی کرده و او نیز قادر به مدیریت شرایط دشوار اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نیکولا بارلا گفت: "همانگونه که دیدید نمایش منظم و جمع و جوری ارائه داده و حتی یک اینچ نیز به بازیکنان حریف فضا ندادیم. وقتی در مقابل تیم هایی مانند دورتموند بازی می کنید، باید به بازیکنان حریف نزدیک باشید، وگرنه همانند آنچه مقابل بارسلونا رخ داد، امکان شکست کاملا وجود دارد.

 

حالا من در میدان با احتیاط خیلی بیشتری بازی می کنم و سرمربی اینتر آنتونیو کونته خیلی به من کمک کرده است. من از اینکه توانسته ام این شرایط دشوار را مدیریت کنم بسیار خوشحال هستم.

 

خوشحالی آنتونیو کاندروا و درآوردن لباس بعد از باز کردن دروازه دورتموند؟ ما باید در مورد همین جزئیات کوچک نیز بسیار مراقب باشیم. ما ماجراجویی بزرگی را آغاز کرده ایم و با همین اشتباهات رشد می کنیم. حالا دیگر باید به فکر بازی های بعدی اینتر بود."

نیکولو بارلا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیکولو بارلا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید

سرمربی یوونتوس امیدوار است در بازی‌های آتی، تیمش را به اهداف تعیین‌شده یعنی قهرمانی کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برساند

طرفداری | یوونتوس با وجود صعود پردردسر به فینال کوپا ایتالیا، حالا باید تمرکزش را معطوف نتیجه‌گیری در سری آ کند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

بیانکونری که شنبه شب ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز میزبان میلان است، در صورت پیروزی خودش را به رده دوم نزدیک می‌کند اما در صورت باختن، در خطر رقابتی شدید با بولونیا، رم و حتی آتالانتا قرار می‌گیرد. نشست خبری ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پیش از این مسابقه را به نقل از گل ایتالیا می‌خوانید.

وضعیت مصدومان، صعود به فینال کوپا ایتالیا و تقابل با میلان

برمر مشکل کوچکی داشت ولی خوب است. شنبه صبح وضعیتش را ارزیابی خواهم کرد.. کیه زا یا ییلدیز؟ آنها هم خوب هستند و ارزیابی خواهم کرد. بازی با میلان خوب و مهم خواهد بود و یک نبرد مستقیم است. میلان تیمی قدرتمند و با آمادگی بالایی است. صعود به فینال کوپا ایتالیا به ما اجازه داد تا کمی به اولین هدف‌مان نزدیک شویم؛ حالا سه بازی مهم داریم تا امتیازهای لازم برای سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. اگر فردا برنده شویم، می‌توانیم برای کسب مقام دوم تلاش کنیم، که همراه با صعود به فینال کوپا ایتالیا نتیجه خوبی خواهد بود. پیشروی در رقابت‌ها انگیزه مضاعفی است.

یوونتوس برای مبارزه با اینتر چه‌چیزی کم دارد؟

درستش این است باشگاه و کسانی که نقل و انتقالات را انجام می‌دهند، به این سوال پاسخ دهند. من مربی هستم، نه مدیر بازار نقل و انتقالات. پیولی در میلان کار فوق‌العاده‌ای انجام داد، نمی‌دانم آیا اینتر در 3 سال گذشته قوی‌ترین تیم بوده است یا نه، اما امسال به طور مشخصی قوی‌تر بودند، من پیش‌تر این را گفتم و مرا دیوانه فرض کردند.

جاه‌طلبی‌های یووه

نمی‌توان هر فصل قهرمان شد اما مسئله مهم این است همه در تیم باید ذهنیت و جاه‌طلبی قهرمانی را داشته باشند. من اول از همه باید این‌طور باشم اما در صورت رسیدن به اهداف مشخص شده امسال، سال خوبی را داشته‌ایم. یوونتوسِ من طی 5 سال، 5 بار قهرمان سری آ شد و به 2 فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و 55-60 بازی در فصل انجام داد. 

شایعات پیرامون آینده الگری

شایعات در مورد آینده مربیان بخشی از فوتبال هستند. امروزه باشگاه‌های فوتبال یک شرکت هستند و من نیز یک کارمند به‌حساب می‌آیم. حضور نداشتن در لیگ قهرمانان بودجه شرکت را خراب می‌کند اما با این‌حال یووه باید تیمی رقابتی باقی بماند. یووه دوباره با هدف قهرمانی شروع خواهد کرد. در یوونتوس همیشه با اهداف حداکثری شروع می‌کنیم، این باید برای همه روشن باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا