Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود امیری، سرمربی تیم فوتبال یزد لوله در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  گفت: هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور امروز پنج شنبه در گروه پنجم این رقابت‌ها آغاز می‌شود این درحالی است که تیم فوتبال یزد لوله میهمان مقدسی کیش خواهد بود.

او بابیان اینکه این دیدار راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود، افزود: در چار چوب هفته هشتم این رقابت ها، تنها نماینده استان، تیم یزد لوله به مصاف تیم مقدسی کیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود امیری اظهار کرد: در حال حاضر تیم یزد لوله در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا بازی این هفته را هم با برد ۳ امتیازی به پایان برسانیم.

او در پایان به سومی یزد لوله در جدول اشاره کرد و گفت: تیم یزد لوله، درحال حاضر با ۱۲ امتیاز، هم امتیاز با تیم دوم جدول ،رضوانی اصفهان، در جایگاه سوم گروه پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرار گرفته است.

تیم مقدسی کیش نیز با ۶ امتیاز در جایگاه ۱۱ جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از استان حضور دارند.

انتهای پیام/ی

تیم فوتبال یزد لوله میهمان مقدسی کیش می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش وقتی کروزیرو برای اولین بار در تاریخش به دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد، رونالدو نازاریو که فوتبالش را از این باشگاه شروع کرد، قدم پیش گذاشت و با خریدن مالکیت باشگاه وعده داد تیم را به سطح اول فوتبال برزیل برمی‌گرداند و به قولش نیز عمل کرد. رونالدو ولی دیشب باشگاه را به ارزش 109 میلیون یورو فروخت.

وقتی از اسطوره برزیل در مورد احتمال فروش وایادولید، دیگر باشگاهی که مالکیتش را برعهده دارد، سوال شد، او پاسخ داد: «بله، وایادولید را هم به زودی می‌فروشم.»

وایادولید که در دسته دوم اسپانیا حضور دارد، اکنون تیم دوم جدول است و شانس بالایی برای بازگشت به لالیگا دارد. تیم وقتی سقوط کرد، رونالدو با انتقادات فراوانی از سوی هواداران روبه‌برو شد اما او گفت وایادولید را خیلی سریع به لالیگا برمی‌گرداند. رونالدو به این هدف نزدیک است اما با بازگشت به لالیگا او قصد دارد مالکیت را واگذار کند. به نظر رونالدو از تیمداری در فوتبال خسته شده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳