Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@04:40:54 GMT

مطلب جالب داور عصر جدید در مورد ریا

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۴۳۸

سید بشیر حسینی، یکی از داوران عصر جدید با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام شخصی خود به موضوع ریا پرداخت.


به گزارش شریان نیوز،یکی از آفات اخلاقی جامعه کنونی ما تعبیر عکس جمله معروف آنچه را که برای خود می‌پسندی برای دیگران نیز بپسند، است. به عبارت دیگر مثلا فرد خود دوست می‌دارد با دوستان و همکلاسی‌هایش مهمانی بگیرد اما مراسم نذری‌ای را که مادربزرگش برپا می‌کند نمی پسندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا مثلا خودش دوست دارد برای سفر به فلان کشور خارجی برود اما سفر همکلاسی اش برای زیارت را بر نمی‌تابد.

در مثالی روشن‌تر شرکت در انواع جشنواره‌ها و قرار دادن عکس‌های خود در صفحات شخصی شبکه‌های اجتماعی را کلاس و پرستیژ اما عکس گذاشتن دیگران از مراسم مناسبتی‌ای مانند اربعین را ریا می‌داند. این یک خصیصه اخلاقی ناپسند است که فرد باید تلاش کند تا آن را در شخصیت رفتاری خود اصلاح نماید.

خصیصه ای رفتاری ناپسندی که سید بشیر حسینی، یکی از داوران عصر جدید با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به آن پرداخت. حسینی در این باره نوشت: "اگه با لباس‌های اَجَق‌وَجَق و توی‌ جشنواره‌های درِپیت عکس بذاری،می‌شی سفیر هنر ولی اگه از اربعین و کربلا مطلب بزنی،می‌شی ریاکار! دنبال دوقطبی سازی نیستم که الحسین_یجمعنا و همه عاشق حسینیم اما آیا این برخوردها از زامبی‌های محدود و معدود، دیکتاتوری و گروه فشار و تحمیلِ مارپیچ سکوت نیست؟"

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!

طرفداری| نام بازیکن پرسپولیس در این تیم عوض شد!

عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس با وجود مدت کوتاهی که در این تیم حاضر شده، بین اعضای تیم و هواداران محبوبیت خاصی دارد. این بازیکن قطری در اقدامی جالب از همبازیان خود درخواست کرده که به جای نام «عبدالکریم» او را با نام «کیمو» صدا بزنند!

به نقل از فاس، این اسم جالب هم با استقبال پرسپولیسی‌ها روبرو شده و به همین خاطر عبدالکریم را با این نام جدید صدا می‌کنند. این بازیکن به شوخی به هم‌تیمی‌های خود گفته که ارتباط خوبی با نام فعلی‌اش ندارد و او را کیمو صدا بزنند!

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • تصویر جالب از خیابان فلسطین ۷۷ سال قبل
  • خبر جدید و لو رفته درباره طارمی
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم