Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: با همکاری مجلس شورای اسلامی‌ قرار بر این شد که مجموعه ورزش کشور بتواند از حق پخش تلویزیونی استفاده کند. تاریخ انتشار: 10:44 - 02 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۶۶۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جمع روسای فدراسیون‌های ورزشی سخنانش را در خصوص مراسم راهپیمایی اربعین آغاز کرد و گفت: مراسم امسال باشکوه بسیاری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع کثیری از مردم جهان شیفته این مراسم هستند به طوری‌که غیر از شیعیان از پیروان ادیان و مذاهب دیگر در این راهپیمایی شرکت کردند.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: 3.5 میلیون نفر از هموطنان ما به این مراسم رفتند و با تدابیری که صورت گرفت مراسم با نظم بیشتری برگزار شد و طی بررسی‌هایی که انجام دادیم بالای 97 درصد از شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین از خدمات‌رسانی دستگاه‌های مسئول رضایت کامل داشتند.

سلطانی‌فر در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان برای پذیرایی از زائران کربلا در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود : طی دستورالعملی سه استان خوزستان ایلام و کرمانشاه آماده پذیرایی شده بودند، موکب‌هایی که برپا شده بود و مردمی که خدماتی را ارائه می‌دادند، صحنه‌های تاریخی و زیبایی را به تصویر کشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خوشبختانه با تدبیری که دولت از دو سال گذشته در خصوص ساماندهی و ورود بانوان به استادیوم‌های ورزشی داشت، شاهد حضور آنها بودیم. از سال قبل رئیس‌جمهور از من خواستند که زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را با همکاری وزیر کشور فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: نزدیک به دو سال پیش در بازی با بولیوی شاهد حضور بانوان بودیم و بعد از آن نیز در بازی پرسپولیس و کاشیما بانوان حضور یافته و در این دو بازی همه جوانب درنظر گرفته شد و هیچ مشکل و حاشیه‌ای وجود نداشت. در مسابقات جام جهانی فوتبال نیز دو بار برای تماشای بازی تیم‌ ملی ایران خانواده‌ها به ورزشگاه آمدند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه این تجربیات باعث شد که بعد از برگزاری جلسه با نهادهای ذیربط به این‌ تصمیم برسیم که بانوان بتوانند مجددا به استادیوم بیایند و بازخوردهای مثبت حضور زنان در ورزشگاه را مورد توجه قرار داد و بانوان شرکت‌کننده در این مسابقه نیز همه ضوابط و ملاحظات را رعایت کردند.

وی دلیل این امر را همدلی و علاقه بانوان نسبت به حضور در ورزشگاه اعلام و بیان کرد: این موضوع اراده نظام، دولت و مردم بود که به وقوع پیوست و امیدواریم که در بازی‌های آینده نیز این اتفاق رخ دهد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش از رئیس‌جمهور به خاطر حمایت لازم برای به ثمر رسیدن این کار بزرگ قدردانی کرد و اظهار داشت: از شورای امنیت کشور، وزیر کشور و نهادهای انتظامی و امنیتی ذیربط تقدیر و تشکر می‌کنم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای حضور و ورود بانوان به ورزشگاه‌ها وجود دارد، تاکید کرد: ورزشگاه‌های زیادی در مراکز استان‌ها داریم مانند امام رضا (مشهد)، نقش جهان (اصفهان)، غدیر و شهدای فولاد خوزستان (اهواز)، یادگار امام (تبریز) و پارس (شیراز) که امنیت آنها به خوبی تامین می‌شود و ورودی و معبر و خدمات مجزا دارند بنابراین زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگی از سخنانش در خصوص حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: این موضوع بارها بین مسئولان صداوسیما و مسئولین مطرح شده ضمن اینکه با همکاری مجلس شورای اسلامی‌ قرار بر این شد که مجموعه ورزش کشور بتواند از حق پخش تلویزیونی استفاده کند.

وی افزود: از همان ابتدا کمیته‌های کاری را تشکیل دادیم و بارها خود من و معاونین جلساتی را برگزار کردیم. به هر شیوه‌ای که صداوسیما گفته بود ما جلو رفتیم که متاسفانه هیچ‌گونه همکاری از سمت آنها صورت نگرفت و اراده‌ای در صداوسیما برای پرداخت حق پخش و اجرای قوانین ذیربط وجود ندارد و امیدوارم که به زودی به قوانین تمکین کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سلطانی فر وزیر ورزش حق پخش وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده رده سنی جوانان به مصاف حریفان خود رفتند. 

 مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده مغولستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلطانی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دیدار مقابل نماینده مغولستان در دو راند نخست مغلوب شده بود، اما با عملکرد قابل در راند سوم در نهایت پیروز این مسابقه لقب گرفت و نخستین مدال نمایندگان بوکس کشورمان را در این رقابت‌ها قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت. 

 همچنین مهدی شعبان دیگر نماینده بوکس رده سنی جوانان ایران در وزن 48 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده فیلیپین از دور مسابقات کنار رفت. 

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

 

فردا(سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند. در وزن 48 کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو‌ از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا‌ از هند می‌رود.

 در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند. علی گرجی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 75 کیلوگرم نیز محمد محشری با گورپاد‌ از هند روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان و امیدهای آسیا از از  روز شنبه 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز ‌شد و 18 اردیبهشت ماه در قزاقستان به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران