Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر یزد گفت: افزایش بودجه سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد به دلیل افزایش بودجه های عمرانی و ایجاد زیرساخت در این سازمان است و این سازمان نسبت به سازمان های تابعه شهرداری بودجه قابل توجهی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ونوس عامری در گفتگو با یزدرسا، در خصوص افزایش چهار برابری بودجه سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد گفت: شهرداری دارای 10 سازمان تابعه هست که به برای نمونه بودجه سازمانی مانند سازمان عمران شهرداری 10 برابر بیشتر از سازمان فرهنگی ورزشی است و بودجه سازمان فرهنگی نسبت به دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری پایین است و در رده‌های آخر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملکرد تمام سازمان‌های تابعه شهرداری بررسی می شود، افزود: همین امروز در کمیسیون بودجه بحث هزینه و درآمد شش ماهه سال بود و بحث درآمدی و روندهای هزینه‌ای هر کدام از این سازمان‌های شهرداری کنترل شده است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه حسابرس از بالاترین و معتبرترین شرکت‌های حسابرسی ایران کار حسابرسی شورای پنجم را انجام می‌دهد، تصریح کرد: حسابرسی با جزئیات انجام گرفته است و مشکلی از نظر اعتباری وجود ندارد، ممکن است ما انتظار داشته باشیم پروژه‌های عمرانی بهتر انجام گیرد اما هیچ تخلفی در سازمان فرهنگی ورزشی و دیگر سازمان‌ها صورت نگرفته است.

عامری با بیان اینکه افزایش بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به دلیل افزایش بودجه های عمرانی و ایجاد زیرساخت در این سازمان است، افزود: طبق قولی که برای ایجاد فرهنگسرا و ورزشگاه و همچنین ایجاد زیرساخت برای آسیب‌های اجتماعی و مباحث اجتماعی داده‌ایم این افزایش بودجه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شهرداری برای اولین بار وارد مباحث اجتماعی شد و یک خانه برای نگهداری زنان آسیب دیده و زنان معتاد بهبود یافته که باید دوره ای را بگذارند تا بتوانند وارد اجتماع شوند خریداری کرد، زمینی برای ساخت گرمخانه گرفته‌ایم، بودجه‌ای برای مرکز معتادان متجاهر در نظر گرفته شده و برای نگهداری کودکان کار نیز محلی خریداری شده است که این موارد در بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری لحاظ شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در بخش فرهنگی نیز از آنجا که شهرداری تنها یک فرهنگسرا دارد برای ساخت فرهنگسرا بودجه پیش بینی شده است، عنوان کرد: افزایش بودجه سازمان فرهنگی ورزشی در بودجه عمرانی این سازمان بوده است و این سازمان نسبت به سازمان های دیگر شهرداری بودجه قابل توجهی ندارد.

عامری با بیان اینکه شخصا به عنوان عضو شورا از عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد راضی هستم، افزود: اقدامات و عملکرد این سازمان را می‌توان از طریق «سفید» که امسال به عنوان ناظر شورای شهر در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و عضو هیئت مدیره تعیین شده است پیگیری کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سازمان، محاسبه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم بود که در این زمینه ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی شد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص عملکرد سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بودجه سازمان ۷۰۰ میلیارد تومان بود که باید به عنوان درآمد نقدی و غیر نقدی برای شهرداری تأمین می‌شد.

وی افزود: این بودجه با رشد ۱۴۰ درصد محقق شد، یعنی نزدیک به ۱,۳۰۰ میلیارد تومان که دوبرابر بودجه تعیین شده بود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مبلغ شامل ۴ قرارداد مشارکتی بود که در پردیسان بسته شد، همچنین بخشی از قراردادهایی که سال ۱۴۰۱ قسمتی از ثبت مالی‌شان مانده بود در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

رمضانی ادامه داد: بخشی از ثبت مالی قرارداد بسط شرقی در سال ۱۴۰۱ انجام و مابقی‌اش در ۱۴۰۲ انجام شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان برای سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: برای ۱۴۰۳ عدد بودجه ۱,۵۰۰ میلیارد تومان درآمد است و باید شش هزار میلیارد تومان قرارداد بسته شود تا سهم شهرداری ۱۵۰۰ میلیارد باشد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم تصریح کرد: سال گذشته یکی از مهم‌ترین اقدامات شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای کل شهر بود، در این زمینه حدود ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ۱۴۰۴ این فرصت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

رمضانی با بیان اینکه فرصت‌های بررسی شده مرتبط با تمام وظایف شهرداری است، گفت: ایجاد شهرک تخصصی مدیریت پسماند، ایجاد نیروگاه‌های خورشید در بوستان‌ها، ایجاد شهربازی، سرمایه‌گذاری در حوزه انبارداری و مسائل لجستیک از جمله فرصت‌های شناسایی شده است.

وی با اشاره به طراحی مجتمع‌های تخصصی صنوف با استفاده از ظرفیت‌های موجود شهر، افزود: مکان‌یابی برای مجتمع تخصصی لوازم یدکی و مجتمع تخصصی صنف کالاهای الکترونیکی و روشنایی صورت گرفته است، همچنین به دنبال احداث یک میدان فروش مواد پروتئینی در مکان مناسب هستیم.

کد خبر 750017

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی