Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان گفت: جوانان ما امروز به دنبال اسوه هستند و شهید عبدالرسول زرین یکی از الگوهای بزرگ برای جوانان ما است. ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار مجتبی فدا شامگاه چهارشنبه در یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و یک هزار و 200 شهید ورزشکار استان اصفهان اظهار داشت: هدف از برگزاری این یادواره شناساندن و معرفی چهره‌های ناشناخته 8 سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی خانواده‌های ما انجام داده و اساس تلاش و ظرفیت‌های خود را در جهت از هم گسیختن خانواده‌های ما متمرکز کرده است. دومین جایی که روی آن دشمن سرمایه‌گذاری کرده مراکز آموزشی ما است و برخی افراد هم جاهلانه یا عامدانه به دنبال اهداف دشمن هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: سومین جایی که دشمن برای آن برنامه‌ریزی کرده اسوه‌های ما هستند و دشمن به دنبال از بین بردن یاد اسوه‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.

«شهید زرین» به روایت همرزمان؛ استاد شلیک‌های طلایی که امان دشمن را بریده بودتکرار ـ گفت‌وگو با فرزند شهید عبدالرسول زرین- بخش اول| روایتی از شجاعت مرد زرین جبهه‌ها؛ شهید زرین، لشگری بود در لشگر امام حسین (ع)شهید عبدالرسول زرین گردان تک‌نفره بود؛ یک‌چهارم شهدای ورزشکار اصفهانی هستند

وی تصریح کرد: در استان اصفهان 23 هزار شهید داریم و یک دهم شهدای کشور، یک پنجم شهدای دانش‌آموز، یک پنجم شهدای روحانی و یک چهارم شهدای ورزشکار برای اصفهان بوده و امروز در شرایطی قرار گرفتیم و ظرفیتی برای ما فراهم شده که جوانان ما به دنبال اسوه و الگو هستند.

فدا بیان کرد: به طور قطع شهید زرین یکی از این الگوها برای جوانان است، در حالی که آمریکایی‌ها یک سرباز خود را که در افغانستان 160 شلیک موفق داشته را به عنوان بهترین تک تیرانداز می‌دانند.

وی گفت: شهید زرین خودش گفته است 2 هزار نفر را هدف قرار داده و هلاک کرده است و بر اساس گفته فرماندهان ما این شهید نزدیک به 3 هزار نفر از افراد و فرماندهان دشمن را کشته است. این شهید باید الگو و اسوه جوانان و نسل جدید انقلاب در همه ابعاد اخلاقی و معنوی باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان اظهار داشت: این یادواره‌ها و شناخت شهدا نوری در مسیر تاریک جهان امروز  است که مسیر انقلاب و رسیدن به قله‌های موفقیت را به ما نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت