Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست امور منابع آب شیروان گفت: در نیمه نخست امسال ۲.۵ میلیون مترمکعب آب سد بارزو برای آشامیدن و صنعت شیروان استفاده شده است.

بهزاد بهلولی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: امسال آب ورودی به سد بارزو ۳۵ میلیون مترمکعب و خروجی آن ۱۵ میلیون مترمکعب بوده است که ورودی سد نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست امور منابع آب شیروان گفت: همچنین امسال ۱۱ میلیون مترمکعب از حجم آب سد بارزوی این شهرستان برای استفاده کشاورزان رها شده است.

 

بهلولی افزود: این میزان آب برای آبیاری پنج هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد مصرف شده که با توجه به افزایش بارندگی های امسال، کمبودی در زمینه برداشت آب برای مصارف کشاورزی، آشامیدنی و صنعت از این سد وجود نداشت.

 

وی گفت: هم اینک حجم آب مرده سد بارزو ۸.۵ میلیون مترمکعب است.    

 

توان ذخیره سازی مخزن سد بارزو ۹۲ میلیون مترمکعب است که هم اکنون حجم تراز و ایمنی پایدار این سد ۸.۵ میلیون متر مکعب است.

 


سد بارزو شیروان در سال ۱۳۸۱ با هدف مهار و کنترل سیلاب های فصلی و تامین قسمتی از آب صنعت، آشامیدن شهری شیروان و کشاورزی اراضی پایاب آن به بهره برداری رسید که 
توان تنظیم آب توسط این سد سالانه ۴۴ میلیون متر مکعب و گنجایش مخزن آن ۹۲ میلیون متر مکعب است.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اربعین ۹۸ اصفهان شرب و صنعت سد بارزو شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان