Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن گفت: این شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی رتبه دوم را در سطح استان همدان کسب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب سلطانی، رئیس اداره تعاون شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در حال حاضر مجموعاً ۶۹ تعاونی در این شهرستان فعال هستند گفت:این تعاونی ها در رشته های مختلفی نظیر کشاورزی، صنعتی، خدمات و … با اشتغالی بالغ بر ۴۵۰ نفر درحال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی افزود: با توجه به محوریت بخش کشاورزی در شهرستان رزن، بیشتر تعاونی ها در بخش کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: در یک سال اخیر نیز ۹ تعاونی جدید با ۵۰ نفر اشتغال تشکیل شده است و در راستای حمایت از رونق تولید و با پیگیری های به عمل آمده ۴ تعاونی غیرفعال با ۲۵ نفر اشتغال مجددا فعال گردید و شرکت تعاونی محافظ سازان آرش با موضوع فعالیت استحصال مس و با پیش بینی اشتغال ۵۰ نفر به زودی راه اندازی می شود.

رئیس اداره تعاون شهرستان رزن از عملکرد این اداره در حوزه اشتغال با توجه به پرداخت تسهیلات در دو قالب اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و همچنین تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و گفت:خوشبختانه شهرستان رزن در این حوزها هم بسیار موفق عملکرده که نتیجه آن کسب رتبه دوم پرداخت تسهیلات فراگیر و توسعه روستایی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه در راستای توانمند سازی و حمایت از مشاغل روستایی از ابتدای شروع طرح تاکنون ۳۲۹ طرح با مبلغ ۵۴۸ میلیارد ریال در قالب تسهیلات روستایی مورد بررسی قرار گرفته است افزود:  در نهایت ۱۲۹ طرح به مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال ۵۶۹ نفر نزد بانک های عامل شهرستان عقد قرارداد شده که تاکنون ۱۸۵ طرح به مبلغ ۳۰۵ میلیارد ریال از این تسهیلات پرداخت شده و مابقی نیز در شرف پرداخت می باشد.

سلطانی ادامه داد: ۱۶ طرح نیز با مبلغ ۱۴۷ میلیارد ریال در قالب تسهیلات فراگیرتسهیلات پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: در مجموع این میزان تسهیلات پرداخت شده و در صورت بهره برداری از این واحدها برای ۸۵۰ نفر شغل ایجاد می گردد.

رئیس اداره تعاون شهرستان رزن در پایان  گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون نیز ۵۶۰ نفر به عنوان اشتغال جدید در سامانه ثبت شده است که با توجه به تعهد ۷۶۷ نفری این شهرستان تا کنون ۷۲ درصد از تعهد شهرستان محقق شده است که رتبه اول استان را کسب نمودیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه