Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو به میزبانی مازندران در بابلسر خبر داد. ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

یاسر ابراهیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر با اشاره به میزبانی موفق بابلسر از مسابقات و اردوهای مختلف ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در رشته های مختلف نقش مهمی در ارتقای سطح ورزش این شهرستان، استعدادیابی و معرفی نخبگان ورزشی به مربیان تیم های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات قهرمانی تکواندو کشور انتخابی تیم ملی، جام ال جی با حضور 500 ورزشکار آقا و خانم از سراسر کشور از تاریخ پانزدهم تا بیست آبان ماه امسال به میزبانی استان مازندران در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به حضور مهمانان متعدد از سراسر کشور در این دوره از مسابقات گفت: مهمان ویژه این مسابقات سفیر کره جنوبی در ایران است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جام ال جی یکی از معتبرترین جام هایی است که در ایران برگزار می‌شود.

چهارشنبه، آغاز مبارزات تکواندوکاران در المپیک نظامیان جهانتکواندو گرندپری بلغارستان| رجبی هم حذف شد/ پایان کار ایران با کسب دو مدال برنزبازی‌های نظامیان جهان| حسن تفتیان طلایی شد/ بخشی در تکواندو برنز گرفت

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات از روز گذشته اندیشیده شده و تا روزهای آینده ستاد برگزاری مسابقات در فرمانداری بابلسر و اداره کل ورزش و جوانان مازندران تشکیل می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: حضور نخبگان ورزش تکواندو در ورزش شهرستان و نشان دادن توان و قدرت ورزش شهرستان در سطح استانی و ملی یکی از مزیت های میزبانی این مسابقات است.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: استفاده از تجارب ورزشکاران و آشنایی ورزشکاران این شهرستان با داوران و مربیان ارزنده کشور از دیگر مزیت های میزبانی این مسابقات است.

انتهای پیام/

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰