Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: مردم نرخ بلیت هواپیما را از پایگاه اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی دریافت کنند و درصورت مشاهده گران فروشی از خرید خودداری کنند و تخلف را به دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از صدا و سیما، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اعلام اینکه نرخ سقف و کف بلیت هواپیما در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج شده است گفت: فروش بلیت پرواز تهران- مشهد با قیمت ۲ میلیون تومان تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقصود اسعدی سامانی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما تهران-مشهد در ایام تعطیلات گفت: براساس مشاهدات نرخ بلیت هواپیما در این خط بعضا از کف هم کمتر است و اگر شرکتی بیش از سقف بلیت افزایش قیمت داشته باشد تخلف کرده است و دستگاه‌های نظارتی باید برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه قیمت پرواز تهران -مشهد حدود ۷۰۰ هزار تومان است ادامه داد: مردم نرخ بلیت هواپیما را از پایگاه اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی دریافت کنند و درصورت مشاهده گران فروشی از خرید خودداری کنند و تخلف را به دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند.

وی بیان کرد: برخی سایت‌های اینترنتی اقدام به گران فروشی می‌کنند که باید بر این سایت‌ها نظارت صورت گیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هواپیما انجمن تهران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد