Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: از آنجایی که دانشگاه مازندران با مشکل نداشتن آزمایشگاه و آمفی تئاتر و خوابگاه و... روبروست، اهدای خودروی شخصی در اولویت نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان فندرسکی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، درخصوص اخباری مبنی بر اهدای یک دستگاه سراتو به دانشگاه مازندران توسط یک خیر اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه مازندران با مشکل نداشتن آزمایشگاه و آمفی تئاتر و خوابگاه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. روبروست، اهدای خودروی شخصی در اولویت نبود.

فندرسکی ادامه داد: آنچه می‌توانست کمک کار باشد اهدا چند دستگاه اتوبوس مناسب جهت ایاب و ذهاب دانشجویان بود. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: روسا و کارمندان دستگاه‌های اداری اگر خودروی شخصی دارند استفاده از خودروی دولتی جایز نیست و از آنجایی که بالای ۹۰ درصد روسا و کارمندان دانشگاه خودروی شخصی دارند، پس خودروی چندصد میلیونی برای چیست؟

                                                                                                                                            

وی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه مازندران برای کار‌های اداری خود باید با هزینه شخصی راه چندکیلومتری پردیس تا سازمان مرکزی را بیایند، اما روسای دانشگاه به دنبال خودروی چندصدمیلیونی برای ایاب و ذهاب خود هستند؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: شنیده ها حاکی از این است که خیری که امروز در حال تقدیر و تشکر از وی هستند، پیمانکار سابق دانشگاه مازندران بوده که کار‌های وی مورد انتقاد برخی از مسئولان فعلی قرار گرفت؛ اما امروز همین پیمانکار با اهدای خودروی سراتو به یک خیر نیک اندیش بدل شده است؟! حتی شنیده شده که این خیر قرار است خوابگاه مجردی و متاهلی هم بسازد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود