Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به نقش موثر مرزنشینان در کاهش جرایم مرزی اشاره کرد و گفت: شناورهایی که سهوا یا عمدا وارد حریم آبی جمهوری اسلامی ایران شدند، دریابانان مقتدرانه با آنها برخورد و اعمال قانون کردند.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در گلزار شهدای جزیره کیش در جمع خبرنگاران با یادآوری عملیات‌های بدر، والفجر 8، خیبر و کربلای 5 در جنگ تحمیلی اظهار داشت: مرزبانان امروز در مرزهای کشور مسیر شهدا را ادامه می‌دهند و با همان بصیرت از سرحدات ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا به بازدید از یگان‌های مرزی کیش اشاره کرد و گفت: اقدامات هدفمند و هوشمندانه در جزیره کیش در حال اجرایی شدن است و این جزیره ظرفیت سرمایه گذاری در سطح ملی را دارد.

سردار رضایی با اظهار رضایت از عملکرد دریابانان کیش عنوان کرد: فرماندهی دریابانی کیش یکی از رده‌های موفق در اعمال قانون است و این موضوع، خوشایند مردم و مرزنشینان و دولت مردان است.

وی با تأکید بر برخورد دریابانان با لنج‌های حامل سوخت و کالای قاچاق، تصریح کرد: در منطقه خلیج فارس بعضاً تخلفات همچون جا به جایی سوخت و کالای قاچاق مشاهده می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته با کمک مرزنشینان و ساحل‌نشینان کاهش محسوسی داشته است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا همکاری مردم و مرزنشینان را در کاهش جرایم دریایی و مرزی موثر دانست و اظهار داشت: مرزبانان با اشراف کامل و استفاده از تجهیزات اوپتیکی و الکترونیکی، شناورهایی را که به صورت سهوا یا عمدا وارد حریم آبی جمهوری اسلامی ایران شدند، مقتدرانه با آنها برخورد و اعمال قانون کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزنشينان ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: در پی تشویش اذهان عمومی از اقدامات هنجارشکنانه پس از پایان مسابقات فوتبال تیم‌های ملوان و سپاهان در خروج از درب ورزشگاه و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و ارتباط عاملان این اقدام‌ها با رسانه‌های معاند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های لازم، تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و سرنخ‌های به دست آمده، ۶ متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی با بیان اینکه این افراد علت این اقدام‌ها را تأثیر منفی رسانه‌های معاند اعلام کردند، تصریح کرد: هنجارشکنان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده ضمن هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان آرامش و آسایش مردم تأکید کرد و گفت: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

او همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک یا مجرمانه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 848145 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان