Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در نشست با خبرنگاران گفت: فضاسازی و آذین‌‍بندی مدرسه‌ها و نقاط مختلف شهر، دیدار جمعی از دانش‌آموزان و فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی با امام جمعه شهرستان و نشست های بصیرتی در سطح مدرسه ها از جمله برنامه‌های پیشبینی شده در این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن سالاری افزود: برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی، مقاله‌نویسی با موضوع شعار سال و

عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: حضور منسجم دانش آموزان بسیجی، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، به صدا در آودن زنگ انقلاب، اجرای مانور پدافندغیرعامل و برگزار یادواره شهدا نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

جانشین سپاه قشم تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی، تولید نشریه دیواری و حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نیز دیگر برنامه‌های این هفته را تشکیل می‌دهد.

۳۷۰۰ دانش‌آموز آموزش‌ نظامی و دفاعی فرا می‌گیرند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی قشم نیز در این نشست گفت: سه هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در سال ‌جاری آموزش‌های نظامی و آمادگی دفاعی را فرا خواهند گرفت که ۷۰۰ تَن از آنان به اردوی میدان تیر اعزام می‌شوند.

مهرداد پورمردای با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در ۲ بخش دریایی و جنوب، افزود: ۱۵۰ دانش‌آموز در اردوی دریایی از جزیره شهیدپرور هرمز بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: ۶۰ دانش‌آموز بسیجی نیز برای بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان به اردوی راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی قشم گفت: تابستان امسال، ۱۰۰ دانش‌آموز در قالب اردوهای جهادی به مرمت و بازسازی ۱۰ مدرسه پرداختند.

پورمردای از پایان تعمیر چهار منزل اقشار نیازمند شهرستان توسط واحدهای بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: در تلاشیم تا پایان سال تحصیلی اقدام مرمت ۶ منزل دیگر نیز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم به عمل آمده با آموزش و پرورش‌های قشم و شهاب اعزام یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیز به اردوهای علمی-تفریحی تا پایان سال انجام می‌شود.

از هفتم آبانماه، سالروز شهادت دانش آموز بسیجی محمدحسین فهمیده، تا ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به مدت هفت روز به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز دانش آموز 13آبان راهپیمایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل