Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت مدیریت سطح سد کالپوش در ایام پربارش سال تاکید کرد و گفت: آب سد نباید از حد تعیین شده فراتر رود.

به گزارش ایسنا- منوچهر فخری در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده استان که با حضور رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی کشور در استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به نزدیکی روستا با سد کالپوش گفت: باید بررسی‌ها و نظارت‌های ویژه صورت گیرد تا سطح آب سد از حد تعیین شده فراتر نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاهش آب سد یکی از مباحث مهم و اساسی است که با توجه به پیش‌بینی بارش‌ها در ماه‌های پرباران با هدف کاهش خطرات احتمالی و تثبیت سطح آب سد کالپوش به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

فخری از برنامه‌ریزی برای جابجایی مخزن آب و فاضلاب این روستا با هماهنگی پژوهشکده سوانح طبیعی کشور خبر داد و گفت: برق رسانی به شهرک جدید روستا نیز ظرف یک‌ماه آینده انجام می‌شود.

وی با اشاره به عدم زه‌کشی این سد در گذشته اضافه کرد: با تلاش مدیریت استان اعتبارات بسیار خوبی به زِه کشی سد اختصاص یافته که طی برنامه‌ریزی زمانبندی شده اجرایی می شود.

معاون عمرانی استاندار از بازنگری در طرح هادی این روستا خبر داد و افزود: طرح جدید همراه با افزایش محدوده کاربری مسکونی در شهرک جدید روستا و برای ساخت‌وساز سایر ساختمان‌هایی که در معرض خطر هستند اجرا می‌شود.

وی از تلاش برای احداث واحدهای خدمات‌رسان در این روستا خبر داد و افزود: واگذاری زمین به دستگاه‌های خدماتی جهت راه‌اندازی واحدهای خدماتی در شهرک جدید در دستور کار قرار گرفته است.

فخری خواستار تسریع در رسیدگی به امور مردم و تکمیل واحدهای در حال احداث این روستا شد و گفت: همه زیرساخت‌های مورد نیاز در این روستا به مروز احداث خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روستای حسین آباد کالپوش میامی سد کالپوش طرح هادی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد