Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نفرات و تیم های برتر مسابقات والیبال پیشکسوتان بانوان، بسکتبال سه نفره آقایان و تیراندازی باکمان در گرامیداشت هفته تربیت بدنی معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، این رقابت ها به مناسبت هفته تربیت بدنی از سوی هیأت های موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار شد.
در مسابقات والیبال بانوان رده سنی پیشکسوتان که از 28 مهر با حضور چهار تیم نگین، گلستان، بهار و مجتمع کرانه در سالن چند منظوره المپیک آغازشد تیم­گلستان قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم بهار و تیم مجتمع کرانه به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک دوره مسابقات بسکتبال سه نفره آقایان نیز زیر نظر هیأت بسکتبال 28 و 29 مهر در زمین بسکتبال پارک شهر برگزار شد که 24 ورزشکار در قالب شش تیم چهارنفره جوانان کیش، دانشگاه شریف، مهران کیش، پیشکسوتان، آینده سازان و ستارگان در این رقابتها حضور داشتند.
در این رقابت ها دو گروه به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم برتر گروه ها به صورت ضربدری با یکدیگر دیدار کردند و در پایان تیم ستارگان قهرمان این دوره شد و بر سکوی نخست ایستاد. تیم مهران مقام دوم را کسب کرد و تیم دانشگاه شریف مقام سوم این دوره از رقابتها را بدست آورد.
همچنین مسابقات تیراندازی باکمان 29 مهر در سایت تخصصی تیراندازی مجموعه المپیک کیش با حضور 24 تیرانداز در دو بخش بانوان و آقایان و دو رده سنی نوجوانان و آزاد برگزار شد.
در بخش بانوان رده سنی نوجوانان روشا منتظر شهری مقام اول را کسب کرد و یسنا پورماهانی و سوگند رحمانی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در رده سنی آزاد فاطمه فیاضی بر سکوی نخست ایستاد، سمیه ماهیگیران و نفیسه مقصودی به ترتیب بر سکوی های دوم و سوم ایستادند.
در بخش آقایان رده سنی نوجوانان نیز ایلیا فریدونی مقام اول را کسب کرد و پرهام شبانکاره و کیان مرادی به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
همچنین در رده سنی آزاد دانیال جعفری بر سکوی نخست ایستاد، علی صدرزاده مقام دوم را کسب کرد و رضا پورکلهر مقام سوم این دوره از رقابتها را بدست آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم تجلیل از فرزندان و همسران شهدای معلم استان با حضور استاندار یزد برگزار شد.   استاندار یزد در این مراسم، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: این نشست به واسطه حضور معلمین و انتساب آنان به مقام والای شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   مهران فاطمی در ادامه با اشاره به سه ثروت شاخص استان یزد گفت: یزد به لحاظ «منابع طبیعی» استان دوم معدنی کشور و استان اول از نظر تنوع مواد معدنی نظیر سوخت هسته‌ای، طلا، مس، کویر دسترس پذیر و... است.   وی «فرهنگ، اصالت و شاهکار‌های معماری و هنری» را ثروت دیگر استان یزد برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ یزد در کشور زبانزد خاص و عام بوده و بافت به هم پیوسته و اصیل خشتی همراه با روح زندگی در آن در کشور بی‌نظیر است.   استاندار یزد از «منابع انسانی» به عنوان سومین و بزرگترین ثروت یزد نام برد و گفت: بر اساس آیات قرآن شرافت هر مکانی به انسان‌های مستقر در آن است؛ لذا فرهنگ، اصالت و تاریخ یزد به واسطه وجود زنان و مردان افتخارآفرین این جغرافیا شکل گرفته است.   وی با بیان اینکه یزد؛ تبلور و نماد غلبه اراده انسانی بر محدودیت‌ها است، عنوان کرد: تمامی افراد برجسته یزد بعد از نهاد خانواده در نهاد تعلیم و تربیت رشد کرده‌اند و این دو نهاد به مثابه دو بال برای ایجاد سازندگی، عمران، آبادانی، پیشرفت و بالندگی است.   فاطمی با تاکید بر اینکه متوسط قد توسعه و پیشرفت در هر جامعه به هیچ عنوان ز متوسط قد نظام تعلیم و تربیت آن بزرگتر نیست، یادآور شد: هر اندازه آموزش و پرورش متعالی‌تر باشد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر خواهد بود.   وی در پایان با اشاره به مقام والای معلم و همچنین جایگاه ارزشمند نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: بر این اساس بر تعظیم کل جامعه در برابر زحمات معلمان و فرهنگیان در هفته گرامی‌داشت مقام معلم تاکید شده است.

دیگر خبرها

  • اساسی‌ترین کار هر جامعه تعلیم‌ و تربیت است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود