Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی به ترکیب تیم ملی بازگشته است.

طرفداری- فهرست اولیه نفرات حاضر در اردو برای حضور در جام بین المللی وزنه برداری ترکیه که مسابقات کسب سهمیه المپیک به شمار می رود، مشخص شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، تورنمنت بین المللی وزنه برداری نعیم سلیمان اوغلو که 14 تا 17 نوامبر (23 تا 26 آبان ماه) به میزبانی شهر غازیانتپ ترکیه برگزار می شود، عرصه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، تیم ملی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان در این پیکارها شرکت می کند تا بتواند به جمع آوری امتیازات مورد نظر برای انتخاب دو نفر نهایی برای حضور در المپیک بپردازد. بر این اساس، اردوی آماده سازی تیم های ملی نیز از فردا در محل کمپ تیمهای ملی وزنه برداری در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود. این اردو و تمرینات، منتهی به انتخاب و اعزام تیم منتخب به مسابقات ترکیه خواهد شد.

سهراب مرادی، سیدایوب موسوی، رضا بیرالوند، علی هاشمی، حسین سلطانی، علی میری، علیرضا زارع پور و صالح چراغی نفرات دعوت شده به اردوی آقایان هستند. محمدحسین برخواه (سرمربی)، وحید ربیعی و علی جباری (مربی) کادر فنی تیم هستند.

پریسا جوانفکریان، سیدالهام حسینی، فروغ یونسی و ریحانه صیدی  بانوان حاضر در این اردو هستند. سعیده رجبی به عنوان مربی و اکبر خورشیدی به عنوان مشاور فنی در این تیم فعالیت خواهند داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند