Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهین فرهادی زاد روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای کردکندی در بخش مرکزی بستان آباد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا توجه به حوزه های ورزشی بانوان را از اولویت های اصلی دولت در امور ورزش عنوان کرد و افزود: در این راستا احداث خانه های ورزشی در شهرستان ها و روستاها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی ۲۳۰ سالن ورزشی در سطح کشور افتتاح می شود، افزود: برای این سالن های ورزشی ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرهادی زاد با اشاره به کسب رتبه برتر استان آذربایجان شرقی در حوزه ورزشی بانوان در کشورف گفت: توجه به ورزش همگانی و قهرمانی و نخبه یابی از دیگر برنامه های امور بانوان در وزارت ورزش و جوانان است.

وی گفت: در سال های اخیر درخشش های خوبی در رشته های  ورزشی در حوزه بانوان در کشور داشتیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان فرهنگ سازی برای ورزش های همگانی به خصوص در روستاها را ضروری عنوان کرد.

سالن ورزشی چند منظوره روستای کردکندی واقع در بخش مرکزی بستان آباد با اعتبار هزینه شده ۲۳ میلیارد ریال و با اهدای زمین توسط اهالی روستا احداث شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش و جوانان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری