Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلتینوپ از بعد شخصیتی دیگر مورینیو در رختکن می‌گوید.

طرفداری- حمیت آلتینوپ، مدافع سابق کهکشانی‌ها درمورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش مارکا، مدافع ترکیه ای که سال 2011 توسط خوزه مورینیو جذب شد، از زمانی می‌گوید که خواستار ترک رئال مادرید بوده و در این مورد با ژوزه مورینیو صحبت کرده است. وی می‌گوید مورینو در جوابش این چنین پاسخ داده است:

دیوانه هستی؟ می‌خواهی رئال مادرید را ترک کنی؟ این غیرممکن است ولی چطور به چنین چیزی فکر کرده ای؟

مدافع 36 ساله اضافه می‌کند:

رئال مادرید برایم بسیار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک گام تعیین کننده در حرفه‌ام بود. عاشق باشگاه، شهر، فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز هستم اما نتوانستم ادامه دهم.

آلتینوپ از قرارداد سه ساله خود با مادریدی‌ها گذر کرد تا به بازیکنی آزاد برای ترک سانتیاگو برنابئو تبدیل شود. او می‌گوید:

وقتی به رئال مادرید می‌رسید خود را در میان کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس، گونزالو هیگواین، کریم بنزما، سامی خدیرا و... می‌بینید، شروع به مسئولیت پذیر بودن برای انجام دادن بازی خوب می‌کنید. شما عجله دارید ولی کمرم به من اجازه انجام چنین کاری نمی‌داد. به مدت 3 ماه به دنبال تمرین کردن بدون درد بودم.

فشار موجود روی آلتینوپ که بازیکن رئال مادرید شده بود، باعث تاثیراتی از لحاظ ذهنی روی وی شد که باعث جدا شدنش از باقی ترکیب شد. بازیکن می‌گوید:

با چه کسی در ارتباط بودم؟ با همه رابطه خوبی داشتم و جو رختکن بسیار خوب بود ولی برای مدتی سعی در فراموشی مشکلات داشتم. این فرصت یک عمر بود. نمی‌توانستم آلتینوپ واقعی باشم. مطبوعات را نمی‌خواندم اما از آنچه می‌گفتند آگاه بودم.

با وجود داشتن تجربه ای تلخ در پایتخت اسپانیا ولی مورینیو همیشه از وی ستایش می‌کرد. بازیکن سابق کهکشانی‌ها خاطر نشان می‌کند:

مورینیو عالی است. به عنوان یک مربی دوستش دارم و یکی از بهترین‌ها است. در رختکن او فرق دارد. اصلا شبیه آنچه به نظر می‌رسد نیست. در کنار بازیکنان قرار می‌گیرد، از آن‌ها دفاع می‌کند و به تیم کاریزما می‌دهد. می‌دانم که از دور متفاوت به نظر می‌رسد ولی می‌داند چگونه حواشی اطراف تیم را به خوبی مدیریت کند که باعث می‌شود همیشه درحال رقابت باشد.

وی در ادامه می‌گوید:

مورینیو کار بسیار عالی ای در ئال انجام داد ولی برای زیدان هم احترام قائل هستم. زیدان عالی است. کاری که در رئال مادرید کرده، باورنکردنی است. مربی رئال مادرید است و آرزو می‌کنم خیلی خوب پیش برود. این بهترین کار خواهد بود. فشار زیادی وجود دارد و باید تمام مسابقات را پیروز شوید. زیدان تاریخ را رقم زد. درحال حاضر رئال مادرید خیلی خوب کار می‌کند و بازیکنان جوان را نیز جذب کرده ولی برای این تیم سه الی چهار سال زمان نیاز است تا شکل خود را پیدا کند.

رونالدو یکی از بهترین دوست‌های آلتینوپ بود. او درمورد ترک رئال مادرید توسط رونالدو می‌گوید:

طبیعی است که وقتی بازیکنی مانند رونالدو تیم را ترک می‌کند، دچار افت شوید. درصورت جدایی مسی هم این اتفاق برای بارسلونا خواهد افتاد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود